Birkaç saat sonra birlikte toparlandık, yatağım yanında duran çekmeceyi açarak Sibelin parasını ödedim, Sibel gülümseyerek "Bu biraz fazla değil mi?, Benden bu kadar mı memnun kaldın?"dedi, ona hafifçe tebessüm edip daha fazla para verdim "Bu günlük dinlenmem gerek, ama parayı alırım" dedi sırıtarak. Onun yanına oturarak "Hayır tekrar istemiyorum, kusura bakma ama artık bu ilişkiden pek zevk almıyorum" dedim, bana dudak büzerek alaycı bir şekilde "Ama en iyi müşterimi kaybetmek istemiyorum ben" dedi. Bilgisayarın yanına geçerek birinci katın kamera sistemini açtım ve onu da yanıma çağırarak "Birinci kattaki Urhan beyi tanıyor musun?" diye sordum, kız tek kaşını kaldırarak "Evet kibar bir adam, bildiğim kadarıyla maddi durumda iyi ama karısına ihanet edecek birine benzemiyor pek" dedi, "Öncelikle bildiğinden daha fazla parası var, ikinci olarak karısının genç bir adamla ilişkisi var ve kocasının kendisine yaklaşmasına pek izin vermiyor" diye cevap verdim. "Bunu bildiğim iyi oldu peki karşılığında ne istiyorsun?" dedi, ben "Aaa ben öyle bir insan mıyım gerçekten?, Kalbimi kırdın" dedim alay eder şekilde, kız tekrar "Hadi Kerem söyle ne istiyorsun?" diye sordu, tepkisini merak ederek "Annenle birlikte biraz zaman geçirmek istiyorum sadece" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍓Komşum🍓
Short StoryKendisinden yaşça büyük, evli ve annesinin yakın arkadaşı olan olgun bir kadına aşık yetişkin bir adamın ilginç hikayesi. Yargılamak yerine tadını çıkarmaya bakın.