4

19.4K 48 1
                                    

Sibel kahkaha atarak gülmeye başladı "Demek annem ha?, Vay be umarım bu bir şakadır" dedi, kafamı sahte bir onayış ile salladım "Yani tabi bunlar şaka, zaten benim ne kadar şakacı bir insan olduğumu iyi bilirsin" dedim alaycı bir şekilde, tekrar "Annenden hoşlanıyorum, bana annenle yalnız kalmam için yardım etmen gerekiyor" diye bitirdim sözlerimi. Sibel "Bunu asla yapmam ne kadar para verirsen ver!" dedi ciddi bir tavırla, ben onu küçümsercesine "Bu çok yazık oldu" küçük bir duraklamadan sonra "Benim odamda da kamera olduğunu biliyor musun?, Yani her anı kaydediyor ve çoğunda seninle geçirdiğimiz güzel zamanlar da var" dedim, Sibelin yüzü düşmüştü "Sen ..." diyebildi sadece, söyleyeceklerini umursamadan "Bana yardım etmezsen bu güzel zamanlara herkes şahitlik eder" dedim. Sibel umutsuz bir şekilde "Tamam, benden tam olarak ne yapmamı istiyorsun?" diye sordu, ona doğru tebessüm ederek "Haa işte şöyle, şimdi ilk iş babanı ortadan kaldırmamız lazım" dedim. Sibel sinirli bir şekilde "Babama asla zarar vermem!" dedi, ben tek kaşımı kaldırarak "Hayır o anlamda değil ya, sadece babanın annenden uzaklaştırmak istiyorum ki annen bana kolay gelsin" dedim, Sibel meraklı bir şekilde "Nasıl olacak o iş anlat bakalım" dedi.

🍓Komşum🍓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin