2

22.8K 50 1
                                    

Sibeli elinden tutarak içeri çektim ve kapıyı kapattım, sırtını duvara yaslayarak gözlerini bakmaya başladım. Sibel gergin bir şekilde "Annem bizi yakalarsa biteriz" dedi, elimi beline dolayarak "Hadi annenin eve dönmesine daha var ve baban da şu anda şehir dışında" dedim, Sibel gülümseyerek "Yani ne olmuş ki?" diye sordu anlamamış gibi yaparak, elimi saçın götürerek "Seni çok özledim tatlı şey" dedim. Sibel elini umzuma koyarak "Babam olanları duyarsa ikimizde öldürür, biliyorsun değil mi?" diye sordu, ben "Baban?, Gerçekten onun hiçbir şey yapamayacağını ikimizde iyi biliyoruz" diye tebessüm ederek karşılık verdim. Sibel yüzüne sahte bir sinir hali takınarak "Bir tanecik babamla ilgili söylediğin şeyler çok yanlış" dedi, onu kendime doğru çekerek "Burda işe yaramaz babandan konuşmak istemiyorum kusura bakma" dedim. Elinden tutarak onu kendi odama doğru çektim, Sibel elimden kurtularak "Ahh ama fazla acelecisin" diye hafifçe kahkaha atmaya başladı,  daha sonra yatağımın yanında duran dizüstü bilgisayarımı gözü takılınca hızla ona yöneldi. Onun yanına giderek "Arama geçmişime girmeni önermem" dedim gülerek, Sibel etraftaki evlere ve sokağa koyduğum gizli kameralara bakarak "Bu kadar fazla olduğunu bilmiyordum" dedi.

🍓Komşum🍓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin