7

17.6K 48 1
                                    

Ayferle karşılıklı oturmuş çay içerken bir yandan da sohbet ediyorduk:

Ayfer:-"Gelmen gerçekten çok iyi oldu, bu evde sıkıntıdan patlıyorum zaten"

Kerem:-"Bize gelseydiniz, zaten bende evde yalnız sıkılıyorum"

Ayfer:-"Şimdi bu pek doğru olmazdı hem annenler falanda yok evde"

Kerem:-"Demek öyle Ayfer hanım, annem olmasa benimle konuşmayacaksınız yani"

Ayfer:-"Yok tatlım benim, seni çok seviyorum biliyorsun ama komşuların ağzı torba değil ki, şuanda bile benim evde yalnız olduğumu bilseler neler neler  söylerler"

Kerem:-"Ne söylerler ya biraz detay versenize?"

Ayfer:-"Söyletme işte, hem anladın sen"

Kerem:-" Tamam tamam anladım, ama şimdi onlarında haklılık payı var yani güzel bir kadının yanına giden genç bir adam"

Ayfer:-"Yapma lütfen tatlım, benim nerem güzel ki?"

Kerem:-"Kendinize haksızlık etmeyin çok güzelsiniz bence"

Ayfer:-"Ya git, şimdi burada senin yaşında genç bir kız olsa beni umursamazsın bile?"

Kerem:-"Hayır ben yetişkin kadınları daha çekici buluyorum"

Ayfer:-"Beni şaşırttın gerçekten, bunları senden duymak garip geldi biraz"

Kerem:-"Kusura bakma abla, sanırım biraz fazla rahat konuştum"

Ayfer:-" Yok tatlım hiç olur mu öyle bir şey, rahat ol sorun değil aramızda kalacak hem ben sana o kadar şey anlattım hiç umursadım mı ben bak?, Azcık benim yanımda rahat ol"

Kerem:-"Tamam abla, sonuçta annemin arkadaşısın garip geldi bir anlığına"

Ayfer:-"Öncelikle böyle yalnız kaldığımız zaman bana abla falan demene gerek yok, ikinci olarak senin arkadaşlığın benim için herkesten öte

🍓Komşum🍓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin