5

18.3K 40 1
                                    

Beni şimdi iyi dinle" diyerek Sibelin dikkat kesilmesini sağladım, "Şimdi babanın yirmili yaşlardaki genç kızlara ilgi duyduğunu biliyoruz ve ..." lafımı bölerek "Biliyoruz derken nasıl?" diye sordu meraklı gözlerle. Ona doğru tebessüm ederek "Senin odana da kamera kuyduğumu biliyorsun değil mi?" diye sordum, herşeyi bir anda anlatmak istemiyordum, yavaş yavaş işin tadını çıkarmak istiyordum, Sibel düşünceli bir şekilde "Evet ama..." birkaç saniyelik bir duraksamadan sonra "Hayır babam öyle bir insan değil" dedi. Küçük bir kahkaha atmaktan kendimi alamadım "Emin misin?, İstersen göstereyim kayıtları" dedim, o "Hayır, görmek istemiyorum ve ayrıca kapımı bundan sonra uyurken kilitli tutmam gerekecek" dedi. Ona doğru yaklaşarak "Gerçekten böyle mi yapmak istiyorsun?, Hadi seni tanıyorum ve birazcık bilr olsa içinde eğlence meraklısı bir kız olduğunu iyi biliyorum" dedim, Sibel gözlerini devirerek "Gerçekten böyle bir şey yapmamı mı istiyorsun?, Kendi babama karşı hemde" dedi. Umursamaz bir şekilde çekmeceden biraz daha para alarak ona verdim ve "Senden şuanda hiçbir şey istemiyorum, istediğini yap ama şunu bil ki benim yanımda eğlenceye katılırsan benimle birlikte kazanırsın ya da hiçbir şey yapmayarak sıkıca ve tekdüze hayatına devam edersin" elimi saçlarında gezdirerek "Seçim senin güzelim, şimdi karar ver bakalım" diye sözlerimi bitirdim. Sibel başta tereddüt etse de daha sonra gülerek "Off ya neyse ne ben varım" dedi.

🍓Komşum🍓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin