Ležela jsem na zemi vedle Kaye a čekala až usne. Byl rozhodnutý, že pro knihu půjde on, ale to nemohu dopustit. Kdyby ho Iblis chytil, kdo ví, co by s ním udělal. Proto jsem se rozhodla, že počkám, až pořádně usne a vrátím se do vesnice. Pro knihu si dojdu sama. Nemohu dopustit, aby se mu něco stalo.,,Jseš si jistá?" promluvila na mě Soya, když jsem odcházela z jeskyně.
,,Ano. Kay má pravdu. Musíme udělat krok kupředu a ne čekat až Iblis zaútočí."
,,Cítíš to, že?"
,,Samozřejmě. Už se to blíží."
,,Může zemřít."
,,Vím, ale zavřít ho někam nemůžu. Je to jeho rozhodnutí být po našem boku i v boji," podívala jsem se na nebe, ,,takhle obloha vypadala, když jsem poprvé spatřila tebe ve vajíčku, ,,podívala jsem se na Soyu, ,,je čas, měli bysme letět."
Nasedla jsem na svého strážce a přemýšlela, čeho se mám chytit. Neměla jsem čas přemýšlet a během sekundy jsme vzletli.
Byly jsme tak vysoko, že jsem viděla snad vše. Připadala jsem si tak volná. Bez starostí, ale to mě brzy přešlo jen co jsme přistál u skal Wei, kde sídlili ostatní draci.
,,Soya, koho nám to tu vedeš, to je brzká snídaně?" přiblížil se ke mně jeden z draků. Jeho šupiny zářily do stříbrna.
,,Hlavně se sklidni Hao," promluvila jsem na draka. Díky probuzeným schopnostem dokážu nahlédnout i do nitra drakovi.
,,Jak víš, kdo jsem," udivil se drak, ale stále si držel pozici drsného.
,,To je Haley. Dcera pána draků," prozradila jim Soya. Na skále, kde seděli dračí, se ozval šum. Velká většina z nich mě viděla poprvé, ale co jsem viděla mě dost překvapilo. Každý drak se mi poklonil až na Hao. Viděla jsem jak si mě prohlíží a kdyby mohl hned mě sežere. Už od první chvíle co na mě promluvil, se mi nelíbí. Nemám z něj dobrý pocit.
,,Proč je tu?"
,,Haley je naše záchrana. Ví kde je kniha, která by mohla ukončit všechno."
,,Jen zničení lidi a ukázka naší moci vše napraví," promluvil Hao.
,,Na to zapomeň. Útočit úmyslně nebudete."
,,To říká kdo. "
,,Já. Potomek pána Draků Mawara Kaikeke. Vím, že každý z vás to cítí. Blíží se boj, ale my ho nevyprovokujeme. Musíme lidem ukázat, že to, co o nás Iblis roznáší je lež a až v krajní nouzi se budeme bránit."
,,Slyšíte ji? Člověka, který rozhoduje za nás," podívala jsem se na stříbrného draka. Měl by stát po mém boku, ale on jde proti mě.
,,Haley nedělej to," zašeptala Soya. Otočila jsem se na ni a viděla strach.
,,Ty se ho bojíš?" ucítila jsem pískot v uších. To značilo jedno. Soya se na mě napojila a já mohla slyšet její myšlenky.
,,Hao je z nás nejsilnější. Když zemřel pan draků, on nás vedl. Všichni následují jeho," vnímala jsem její myšlenky.
,,Neměli by draci následovat pána draků a jeho následníka? Jak vycházel Hao s Mawarem?"
,,Ne moc dobře. Hao měl vždy svoji hlavu. Byl drzí na Mawara, ale on ho dokázal vždy nějak zkrotit."
Rozhlédla jsem se kolem a zírala na draky. Jedna strana stála při mě a druhá proti.
Moje oči se zastavili u draka, který stál po boku Haoa byl jiný než ostatní. Jeho šupiny zářily duhově a jeho oči nebyly černé jako měli ostatní, ale blankytně modré.
,,Děje se něco?" snažila jsem se napojit na onoho draka. Všimla jsem si, jak sebou cuknul a podíval se mým směrem.
,,Jak?"
,,Jsem dcera pana draků. Nejen, že v mých žilách koluje krev Mawara Kaikeke, ale i jeho moc."
,,Hao tvrdí, že bych ti neměl věřit, že jsi jen člověk, který se kdykoliv může postavit proti nám."
,,Chápu, že máš strach, ale tohle nemám v plánu. Nechci pošpinit jméno svého otce. Chci mu dokázat, že na mě může být hrdý, " zamyslela jsem se, ,,mohu mít aspoň otázku?" uviděla jsem, jak drak přikývl, ,,jak to, že máš jiné oči než ostatní?"
,,Zrodil jsem se ze stromu Oai. To on mě vytvořil, proto jsem jiný než ostatní. Měl jsem tvořit prostředníka mezi posvátným stromem a lidmi, ale Hao vzal vše do svých rukou. Řekl mi, že on ví, co je pro nás nejlepší."
Byl zrozen z posvátného stromu. Tohle mi i Soya zatajila.
,,Jaké je tvé jméno?"
,,Aka, mé jméno je Aka. "
,,Jsi výjimečný Aka. Myslím, že by tohle posvátný strom nechtěl," pootočil hlavou na náznak, že mi moc nerozumí, ,,měl by ses řídit svým srdcem. Co cítíš? Je dobré, když se Hao staví proti dceři pána Draků?"
___________________________
☘️ Nová kapitola je konečně tu.
☘️ Haley se konečně setkala s draky, kteri3by měli stát po jejím boku, ale je tu drak, který nemíní poslouchat nějakou malou holku a hlavně ne člověka.
ČTEŠ
Dračí proroctví
خيال (فانتازيا)Znáte ten pocit bezvýznamnosti? Kdy se vás lidé snaží několikrát zabít? Že ne? Už od mého dětství se mě lidé báli, stranili se a ukazovali si na mě prstem. Někteří proklínali den, kdy jsem se narodila. Nerozuměla jsem, co tak hrozného jsem jim uděl...