hatodik

407 41 5
                                    

Jisquirrel
Maradj a szobádban
az este további részére.

Sunshinelee
majdnem éjfél van,
nem terveztem elhagyni
a szobámat mostanában.

Jisquirrel
csak azért mert egy
nagy vihar közeledik erre.

Sunshinelee
oh rendben.

-

Épp az instát görgedtem végig amikor hirtelen dörgést hallottam, a takaróm alá bújtam amikor a telefonom rezgését éreztem.

-

aussielix
Jisung mondta hogy egy
nagy vihar van ott ahol vagytok,
szóval csak óvatosan és mond el
neki ha baj van vagy ha megijedsz.

sunshinelee
hívhatlak téged ha megijedek?

aussielix
különböző időzónákban élünk,
rémlik?

sunshinelee
oh igen

aussielix
Jisung nem véletlenül van ott
hogy gondoskodjon rólad szóval
ne félj elmondani neki ha ijedt vagy.

aussielix
most mennem kell oké?
aussielix
szeretlek.

sunshinelee
szeretlek.

-

Összegömbölyödtem a takaróm alatt remélve hogy a vihar csak elkerül minket, szóval eldöntöttem hogy megnézem a telefonomat mennyi ideig tart még a vihar. A vihar hajnali 4 körül csendesedik el, ami azt jelenti hogy valószínűleg nem fogok aludni a félelmeimnek hála.

A vihar egyre rosszabb lett és elkezdtem gondolkodni mit csináljak. A vihar félelmem miatt az egész kezem és lábam libabőrös volt és remegtem. Eldönttem hogy azt a dolgot kell csinálnom amit Felix mondott nekem.

Óvatosan kimásztam az ágyból a takarómat fogva a kezemben és Jisung szóbája felé indultam. Halkan kopogtam mielőtt kinyitottam volna az ajtót. Jisung azonnal felnézett rám: "oh szia y/n, valami baj van?" kérdezte "umm Felix mondta hogy szóljak ha megijedek vagy ha valami van szóval én-" mégtöbbet dörgött és villámlott amitől összerándultam.

"félek" mormogtam. "gyere ülj le ide" Jisung mondta. Óvatosan az ágyhoz mentem és mellé ültem. "meg akarsz próbálni aludni?" kérdezte. "nemtudom hogy el tudnék e aludni a sok dörgés és villámlás miatt" feleltem.

"akarsz összebújni?"

𝗜𝗡𝗦𝗧𝗔𝗚𝗥𝗔𝗠 ⊹ 𝗝𝗜𝗦𝗨𝗡𝗚 𝗙𝗙.Where stories live. Discover now