Jelenleg ölelkeztem Jisungal a kanapén miközben filmet néztünk .Felix éppen Changbinal volt szóval megragadtam a lehetőséget hogy találkozak Jisungal újra.
Éppen nyúltam a poppcornért mikor éreztem hogy Jisung a kezét az enyémre rakja.
"Tudod hogy még mindig adnod kell egy csókot"mondta, én pedig ránéztem majd megkérdeztem "milyen csók ?" "Azt írtad üzenetben múlt héten hogy majd adsz egy csókot " válaszolta én meg lassan emlékezni is kezdtem miről beszél "később megcsókollak."
Jisung elkezdett duzzogni ezért megcsipkedtem az arcát .Majd mikor vissza fordultam volna a filmhez hogy nézhessem tovább ,hirtelen Jisung megfogta az állam és saját felé húzta majd a ajkát az enyémre helyezte.
Az érzéseim gyorsan körül ragadtak ezért vissza csókoltam . A kezei a derekamnál voltak az enyéim meg a nyaka körül .Jisung el mélyítette a csókot és közelebb húzott magához . Én pedig elkezdtem játszani a hajával.
Majd hirtelen koppoktak ezért hirtelen el is váltunk egymástól de közbe össze fejeltünk .Miközben én a homlokomat fájlaltam addig Jisung elment hogy kinyissa az ajtót.
Sok zajt hallottam ezért én is oda mentem az ajtóhoz majd láttam Changbin,Felixet és még két ismeretlen fiút meg Jisungot röhögni .Oda mentem Jisunghoz aki mikor meglátott engem megpuszilt és a karjai közé zárt.
"Oh hyung ő itt a barátnőd ?" az egyik srác kérdezte "Hivatalosan még nem de igen ,egyébként t/n ő itt Seungmin és Jeongin ,Changbint meg Felixet már ismered " Jisung válaszolta.
"Ha már t/n van szó ki engedte meg neked hogy Jisungal legyél addig amíg én nem vagyok itthon ?" kérdezte Felix "Megengedtem saját magamnak mivel tudtam te úgyse fogod " válaszoltam.
"Várjunk Felix miért érdekel ez?"Seungmin kérdezte "Mert ő a testvérem" válaszolta Felix "Nos srácok megszakítottátok a mozis estét"mondtam "Nézhetünk veled filmet Noona?" kérdezte Jeongin "Jeongin ő nem a Noonád mert pár hónappal fiatalabb "mondta Changbin "Oh oké !" felelte Jeongin.
Majd mindannyian vissza mentünk a nappaliba hogy nézhessünk filmet. Eközben persze Jisung karjaiban voltam.