hetedik

386 36 0
                                    

Jisungra meredrem miután megkérdezte ezt. "umm bocsi nem kellett volna ezt kérdeznem" zavarban volt. "oh rendben van" ránéztem a takarómra. "igazából szívesen odabujnék valakihez" Jisung gyorsan felnézett rám a választ hallva.

Jisung kinyújtotta a kezei felém, én pedig gyorsan elfogadtam azokat. A karjait a törékeny testem köré fonta és szép lassan lefektetett ahogy bújtunk össsze. Becsuktam a szemeim és próbáltam elaludni de nem tudtam.

Bármikor amikor dörgött Jisung közelebb húzott magához, azonban nem működött. "Jisung tudnál énekelni nekem?" kérdeztem, és láttam hogy nagy szemekkel néz rám. "uhhmm énekelhetek valamit ha ez segít elaludni. Megtísztította a hangját.

A hajamat simította ahogy a spring dayt kezdte el énekelmi a btstől. Bizonyosan azért választotta ezt a dalt hiszen mondtam neki hogy ezaz egyik kedvenc dalom a minap amikor irogattunk.

Közel tartott magához miközben tovább énekelte a kórust. Hirtelen nehéznek éreztem szemhéjaim és Jisung köré tettem karjaimat ahogy egyre álmosabb lettem. Megállt az éneklésben én pedig gyorsan egy puszit nyomtam arcára. "köszönöm"

Gyorsan visszahajtottam fejem Jisung mellkasára ahogy kezdtem elaludni. Azonban hallottam ahogy valamit mormog csak épp olyan hangosan hogy halljam. "szeretlek" egy kicsit közelebb húzott magához és én gyorsan rávágtam " én is szeretlek".

𝗜𝗡𝗦𝗧𝗔𝗚𝗥𝗔𝗠 ⊹ 𝗝𝗜𝗦𝗨𝗡𝗚 𝗙𝗙.Where stories live. Discover now