Beültünk Chan teherautójába ahol láttam Jeongint, Seungmint és még egy embert aki valószínűleg Felix egyik barátja lehet. "Felix Hyunjinnal és Jeonginnel középre ül. Jisung és Y/n leghátra." Utasított minket Chan.
"Azt mondtad, hogy csak fiúk jönnek, nem egy szép lány is." Jegyezte meg a számomra a férfiú akit Hyujinnak hívnak. Jisung rosszallóan nézett rá. "Nos, ez a szép lány Felix testvére és velem alkot egy párt." "Oh, nem tudtam, sajnálom." Mondta Hyujin folyamatosan engem bámulva.
"Ó, majd elfelejtettem, fel kell vennünk Minhot és Changbint, de nem férünk el mindannyian a teherautóban, ha ők is jönnek." Aggodalmaskodott Chan. "Y/n és én el tudunk menni az autómmal" dobta fel az ötletet Jisung, amibe Chan bele is egyezett.
Jisung megfogta a kezem, majd átültünk a kocsijába majd hajába túrt. "Jól vagy..?" Kérdeztem. "Csak nem bírom Hyujint. Nem akartam, hogy flörtöljön veled és bámuljon téged az Árkádban."
Elkaptam Jisung kezét majd állánál fogva felhajtottam a fejét, hogy rám nézzen. "Nem számít, ha flörtöl velem vagy ha egész nap engem figyel, hiszen én téged szeretlek. Nem érdekel, ha azt hiszed, hogy jobban néz ki, mint te vagy bármi ilyesmi, de te vagy tökéletes az én szemeimben és nem ő."
Egy apró mosoly jelent meg a fiú arcán, ezután pedig homlokon puszilt. "Azt hiszem indulnunk kellene." Jelentette ki, majd elengedte a kezem, hogy el tudjon indulni az árkádba.
Amikor megérkeztünk a fiú újra megfogta a kezem és beléptünk az épületbe. Láttuk, hogy mindenki ránk várt, szóval gyorsan vettünk egy kártyát magunknak, hogy közösen játsszunk. "Indulás játszani!" örült Jeongin.
Mindannyian követtük őt a bowling részlegre, mivel Chan már kért nekünk cipőket. Kiválasztottuk a labdáinkat majd vártunk a saját körünkre. Kicsit ideges voltam mivel régóta nem bowlingoztam már.
"Jól vagy?" kérdezte Jisung, majd felnéztem rá. "Persze, csak egy kicsit ideges vagyok, mert rég csináltam már ezt és nem akarom beégetni magam." "Segíteni fogok, ha neked kell dobnod." Ne izgulj."
Aztán vártam a körömre. Jisung felállt velem majd megfogtam a labdát. Hé mit csinálsz, ez Y/n dobása!" Szólt oda Hyunjin. "Segítek neki." válaszolt Jisung.
Az utóbbi mögém állt ezután pedig körém fonta karjait, hogy megmutassa helyesen a dobást. "Ne legyetek már ennyire szerelmesek, dobjatok már." kiabált oda nekünk Felix. Szememet forgattam, közben Jisung visszaült. Azt csináltam amit mondott és ledöntöttem az összes bábut.
Visszaültem mellé, azután pedig megöleltem. Aztán felállt, mivel ez az ő köre volt. Ő egy bábú kivételével mindet leverte.
"Jisung kérdezzük meg, hogy akarnak-e dodzsemezni!" ugráltam neki. "Jól hallottam, hogy dodzsemezni akartok?" "Igen, jól." Felelt Jisung. "Én szívesen dodzsemezek veletek!" mosolygott Hyunjin.
Körbenéztünk, hogy van-e három személyes autó, de csak két személyesek voltak. "Mit szólnál, ha beleülnél az ölembe? Te tudnál kormányozni én meg adni a gázt." "Oké!" Lelkesedtem be.
Beültem Jisung ölébe, de észleltem Hyujin rosszalló pillantását a barátomra. Jisung csak mosolygott rám. Megfogtam a kormányt, Jisung a pedálra tette a lábát és a vállamra hajtotta fejét, hogy lássa a képernyőt.
"Felkészülni, vigyázz, rajt!" mondtam az utóbbinak, hogy nyomja meg a gázt. Gyorsan körbevettek minket az emberek. Mindenki nekem szurkolt beleértve Jisungot és Hyunjint is. A verseny végén mi lettünk az elsők, amíg Hyunjin a második.
Felálltunk majd megöleltem az előbbit. "Szeretlek." "Én is szeretlek." "Olyan aranyosak vagytok!" nevetett Jeongin. "Menjünk kosarazni!" jelentette ki Felix.
-
Kiléptünk az árkádból, hogy haza mehessünk. "Menjek Y/nnékkel, hogy szabadítsak fel egy kis helyet?" kérdezett mindenkit Jisung. "Jobb lenne, ha csak ketten lennénk." nézett rá Jisung. "Oké." "Egyébként sziasztok!" Köszöntem el mielőtt beültünk volna.
Beindította az autót, majd elindultunk haza. "Köszönöm, hogy kihalásztál nekem egy hatalmas plüssállatot annál a masinánál." "Bármit az Édesemnek." Mosolygott.
Néztem kifelé az ablakon, amíg haza nem értünk. Odaléptünk az ajtóhoz, de mielőtt bekopogtam volna, jisung szólt. "Valamit elfelejtettél." Gyorsan adtam neki egy csókot, majd rám mosolygott. "Aludj jól, oké?" "Jót fogok, de te is." Válaszolt. Adott egy gyors ölelést mielőtt visszament volna az autójához.
Végre bekopogtam az ajtón, majd Felix nyitotta ki azt.