tizedik

364 30 0
                                    

crispychan

kedvelte 5,896 ember crispychan ↬ Felix kukucskál

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

kedvelte 5,896 ember
crispychan ↬ Felix kukucskál

további 4,673 üzenet
jisquirrel: jövünk értetek hehe
aussielix: hé, nem jelöltél meg! :(
crispychan: nem érdemled meg, hogy megjelöljelek

-

Jisung éppen a repülőtérre tartott, hogy felvegye Felixet és Chant. Igazából boldog vagyok, hogy Felix Jisungot választotta arra, hogy gondoskodjon rólam a múlt héten, mert így közel kerültünk egymáshoz és egyébként is vicces/jó  vele lenni.

Az út csendes, kicsit kellemetlen volt. Úgy döntöttem bekapcsolom a rádiót és Jungkook Euphoria dala kezdett el hallatszódni az autó hangszóróiból. Halkan hümmögtem a dalt mikor éreztem hogy Jisung megfogja a kezem és összekulcsolja ujjaink közben pedig a "take my hands now, you're the cause of my eurphoria" sort énekelte.

Az énekhangja gyönyörű és úgy éreztem mintha Jisung azt akarta volna mondani, hogy én vagyok az Eufóriájának oka. Természetesen nem vagyunk együtt, de nem viselkedünk úgy, mint a legjobb barátok, hiába vagyunk csak azok.

Jisung már újra az útra fókuszált, de még mindig a kezemet fogta. Éreztem, hogy a zsebemben rezeg a telefonom, így kivettem azt. Felix hívott. Kikapcsoltam a rádiót, majd felvettem a készüléket mielőtt a fülemhez vettem volna a telefonom.

"Helló Felix." Köszöntem. "Szia, mindjárt leszállunk, gondoltam felhívhlak, hogy itt vagytok-e már." Kinéztem az ablakon és láttam, hogy éppen most állunk be a parkoló garázsba. "Most értünk ide. Ez volt minden amire kíváncsi voltál?" Válaszoltam. "Részben igen, még azt akartam mondani, hogy beszélni fogunk később". Mondta. "Öhm oké, nemsokára találkozunk. Szeretlek." Zártam le a beszélgetést Felixxel. "Én is szeretlek" mondta majd letette a hívást. Jisung mosolyogva nézett rám ahogyan eltettem a telefonom.

Baromi sok zajt hallottunk és kinéztünk az éppen érkező emberekre. A hatalmas képernyőt néztem, hogy lássam Felix járatáról leszálló embereket. "Ezek az emberek Felix járatáról jönnek, szóval valószínű, hogy ők is bármelyik másodpercen belül ezen ajtók valamelyikén fognak kijönni." Ecseteltem Jisung-nak mielőtt elegendtem volna a kezét.

Láttam az apró szájbiggyesztését mielőtt bólintott volna. Végül megláttam Felixet és Chant. "Felix!" A fiú felém nézett és meglátott csak ennyit kiáltott: "Y/n" ugyanbban a pillantban el is kezdett rohanni felém, Chan pedig az követte Felixet. Megöleltem az előbbit, ezt követően pedig az utóbbit is.

"Milyen volt az ausztráliai utazásotok?" Kérdezte Jisung. "Nagyszerű volt!" Válaszolta hatalmas izgatottsággal Chan. "Jobb lett volna, ha minden barátunkat hozhatjuk, szóval később is mehettünk volna." Egészítette ki Felix. "Nos, elég hideg van és úgy gondolom, hogy elég fáradtak lehettek egy hosszú repülőút után, úgyhogy szerintem induljunk lassan haza." jelentettem ki. "Ja és Chan vezethetnél, hiszen idősebb vagy, mint én és jobban is vezetsz nálam." Egyezkedett Jisung Channal.

Visszamentünk a parkoló garázsba és meg is találtuk az autónkat. Chan a vezetőülésre került, Felix az anyósülésre, Jisung és én pedig hátra. "Mindenki bekötötte magát?" Mindenki csak egy igennel válaszolt. Ezt követően pedig a telefonom elkezdett megint rezegni.

-

jisquirrel
Szia édes ;)

sunshinlee
Jisung, úgy körülbelül 90 centire
vagyunk egymástól.
sunshinlee
Miért írsz nekem?

jisquirrel
Mert így Chan és Felix nem
hallja amiről beszélgetünk.

sunshinlee
Milyen dologról kellene
tárgyalnunk amiről ők nem hallhatnak?

jisquirrel
Arról, hogy Édesnem hívlak

sunshinlee
Felix már tudja

jisquirrel
De Chan nem

sunshinlee
Nem mintha érdekelné

jisquirrel
De mi van, ha meghallják,
hogy azt mondjuk egymásnak,
hogy szeretlek? :0

sunshinlee
1. Csak kétszer mondtuk ezt
sunshinlee
2. Felix már tudja
sunshinlee
3. Nem is vagyunk együtt,
szóval nem igazán számít

jisquirrel
Felix mióta tudja ezt?

sunshinlee
Amióta egyszer reggel
megijedtem a vihartól

jisquirrel
Szeretnéd a vállamon vagy
az ölelmben pihentetni a fejed?

sunshinlee
Persze

𝗜𝗡𝗦𝗧𝗔𝗚𝗥𝗔𝗠 ⊹ 𝗝𝗜𝗦𝗨𝗡𝗚 𝗙𝗙.Where stories live. Discover now