tizenhat

305 20 0
                                    

"Felix, jól leszek!" Közöltem vele miközben szedelőzködtem ahhoz, hogy elhagyjam a házat. "De mi van ha valami történik? Vagy mi van, ha-" "Hagyd abba a kifogásokat! Van telefonom szóval írni fogok, ha valami baj van. És most elmentem, hiszen Jisung vár rám." -Szakítottam félbe. Ezt követően Felix megölelt majd ennyit mondott "Csak légy biztonságban, oké?" Elengedtük egymást majd egy okéval válaszoltam.

Elhagytam a házat majd kinyitottam az anyós ülés felöli ajtót. "Hello Drágám." Amint ezt kiejtette, felé néztem. "Hello Jisung." Megfogta a kezem és összekulcsolta ujjaink. "Készen állsz a legeslegjobb randira?" "Igen." Mosolyogtam rá. "Akkor indulás!"

Bekapcsoltam a rádiót amint elkezdett vezetni. Jó autója van egyébként. És nagyon tiszta belülről és kívülről is.  Észleltem ahogyan Jisung némileg bólintgat a Twice Feel Special számára ami a hangszórókból szűrődött ki.

"Tudod Jisung, meg vagyok lepődve, hogy érzéseket kezdtünk el táplálni egymás iránt csupán egy hónap alatt." Beszéltem hozzá, miközben kulcsolt ujjainkat néztem. "Miért vagy rajta meglepve?" Kérdezte. "Nos..Csak egy hónapja beszélünk és egyetlen fiú sem vett észre eddig." Válaszoltam egyszerűen.

"Ne aggódj emiatt mert én megtettem és mostmár szeretlek." Jót derültem válaszán mielőtt az enyémet szóvá tettem volna. "Én is szeretlek." Szegeztem rá tekintetem. Az orcái enyhe rózsaszínes színben pompáztak.

"Aranyos vagy amikor elpirulsz." vigyorogtam. "Pirul? Nem is vagyok elpirulva." Válaszolt a mellettem ülő. Kuncogtam egyet majd kinéztem az ablakon.

𝗜𝗡𝗦𝗧𝗔𝗚𝗥𝗔𝗠 ⊹ 𝗝𝗜𝗦𝗨𝗡𝗚 𝗙𝗙.Where stories live. Discover now