"Felix,elmegyek a kisboltba,kérsz valamit?" kérdeztem a fiút,aki jelenleg a kanapén fekszik magas lázzal "Csak egy kis gyógyszert" válaszolta.Kimentem az ajtón és elsétáltam a boltba.
Bementem és egy zümmögő hangot hallottam a telefonomból.Kivettem a telefonom,miközben a gyógyszer részleghez sétáltam.Gyorsan felvettem a Jisungtól kapott hívásom és a fülemhez tettem,miközben továbbra is a dolgokat keresgéltem,amikre szükségem van.
"Szia édes" mondta Jisung. "Szia Jisungie.Mi ez a hirtelen hívás?" kérdeztem.
"Hiányzik a hangod" ismerte be csendesen.
"Ne légy szégyenlős,ez aranyos" mondtam neki. "Nos egyébként találkozhatnánk egy óra múlva a parkban?" kérdezte. "Persze,csak hadd adjak Felixnek egy kicsi orvosságot és némi ételt,mivel beteg" válaszoltam. "Oké édes,szia" köszönt el. "Viszlát Jisungi" válaszoltam mielőtt leraktam.Gyorsan kifizettem a nasimat és Felix gyógyszereit.Elvettem a telefonom és haza sétáltam.Kinyitottam az ajtót,bementem és láttam,hogy Felix alszik a kanapén.
Megforgattam a szemem,ahogy a táskát a konyhapultra tettem.Elővettem egy cetlit és egy tollat,hogy írjak Felixnek levelet, hogy Jisungal leszek a parkban,így magának kell bevennie a gyógyszert.
Ráragasztottam a cetlit a telefonjára ami a nappaliban lévő dohányzó asztalon feküdt.Aztán megint elmentem,de ezúttal a gyalog parkba.Mikor megérkeztem,leültem az egyik padra.
"Vicces,hogy itt látlak Y/N" nézted,hogy ki mondja az ítéletet "Szia Hyunjin" mondtam,mikor leült mellém. "Szóval mit keresel itt? kérdezte." Jisungot várom" válaszoltam. "Nos,arra gondoltam,hogy hajlandó lennél szakítani Jisungal?" kérdezte.
Nagy szemekkel néztem rá. "Nem.Megőrültél?!" mondtam. "Mit tennél,ha szakítana veled?" kérdezte. "Nem tenne ilyet" mondtam. "Nos,ő csak talán" zavart arccal néztem rá.
. "Mit csinálsz..." az ajkaimnak esett.Azonnal ellöktem magamtól. "Mi vagy te?! Mit csinálsz?!" kérdeztem. "Semmit.Később találkozunk" mondta,mielőtt elment.Felálltam és körülnéztem,láttam Jisungot elsétálni a parkból.Nem mond,hogy látta,ahogy Hyunjin mégcsókolta Gyorsan utána szaladtam és megfogtam a kezét,hogy vissza fordítsam "Jisung,miért mentél el?" kérdeztem. "Miért nem lógsz inkább Hyunjinnal?Úgy tűnik jól kijösztök egymással" válaszolt.
"Ez nem az,amire gondolsz.Hyunjin megpróbált megcsókolni,de én nem viszonoztam" mondtam Jisungnak."Nem akarok kifogásokat hallani.Ennyi,végeztünk" mondta,mielőtt egyedül hagyott.
Könnyeket éreztem a szememben.Lenéztem és a sírás fenyegetett.Gyorsan vissza rohantam a szobámba.Becsuktam az ajtót és az ágyamra estem.Hagytam,hogy a könnyeim hulljanak.
Hallottam a szobám ajtaját kinyitódni.Felültem,hogy lássam Felixet.Ahogy meglátta,hogy sírok,gyorsan magához ölelt.Visszaöleltem és a mellkasában sírtam tovább.
"Hé,hagyd abba a sírást és mond el,hogy mi történt"mondta,miközben vigasztalt" Jisung szakított velem" motyogtam "Kibaszott bunkó" hallottam Felixet.