"Siz ne laftan anlamaz heriflersiniz!"
Yine aynı müdür odası."Bu ay kırdığınız ikinci pencere!"
Yine aynı saçma sapan olaylar."Adam olmayacaksanız okumayın!"
Yine aynı azar şekli...Müdür odasına geleli yarım saatten fazla oluyor. Ve daha fazla dinliyormuş gibi yaparken duvarları izlersem sıkıntıdan ölücem.
Yanımdaki iki gerizekalının da durumu pek farklı değil. Her hafta buraya gelmemizin sebebi de bunlar...
Tamam kabul, biraz saçma bir giriş oldu. Merak etmeyin, anlayacaksınız. Yani, beyninizin mantık panelini indirmeniz gerekebilir önce.
Müdürün gitmemizi istemesiyle tek sıra halinde kapıdan çıktık. Çıkar çıkmaz da bir yerlerimize kaçan nefeslerimizi aynı anda verdik.
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
"Bir bitmedi lanet adamın konuşması ya. Öğle arasının çoğu bitti!"
Ha bu arada, derdimiz azarlanıyor olmak değil, değerli öğle aramızın elimizden alınması.
"Senin yüzünden. Sınıfa çıkıp vermeye üşendin, topu pencereye attın gerizekalı."
Olay o kadar şaçma ki, inanın anlatmayı hiç istemiyorum.
"İkinizin de suçu. Sana özellikle Bartu'ya sahip çık dedim Bora. Bu beyin özürlüsü salak kedinin bir boklar yemeden duramadığını biliyorsun."
Kantin masasında öne doğru eğilip karşımda pipetle meyve suyu kutusunu tecavüz etmeye çalışan Bartu'nun kafasına vurdum. Yüzünü butuşturup kafasını eğdi.
"Kedi deme bana yaa."Bora, Bartu'nun önündeki meyve suyunu pipetle açıp ona tekrar uzattı.
"O kadar şey dedi, ve sen kediye mi takıldın.""Evet."
Bu salağa kedi demeye başlamamızın sebebi bir yıl önceye dayanır. Akşam vakti birlikte dışarı çıkmıştık. Bartu ağaçta bir kedinin kaldığını söyleyip ağaca çıktıktan sonra kendisi ordan inememişti. Komik olan şu ki ağaçta bir kedi değil, siyah bir poşetin olmasıydı. İtfaye zorla indirdi çocuğu.
Ben size tam olarak bizi tanıtmadım galiba. Lisenin ilk yılından beri arkadaşız. İlk yıldan beridir de birlikte çalışırız. Çalışırız dediğime bakmayın. Normalde bu okulda on birinci sınıflar kitaplardan başını pek kaldırmezken, biz para karşılığında milletin işlerini hallediyoruz. Gidip de adam akıllı bir işe gireceğimizi düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz.
Önümdekilerin tostlarını tıkınmasını beklerken biraz bizi tanıtayım.
Ben Emir. Kendi sınıfımın ve bu grubun organizatörlüğünü yapıyorum. Gitar çalmayı sevdiğimden aramın tek iyi olduğu hoca müzik hocasıdır zaten.
Çaprazımda oturan Bora. Kendisi basketbol takımında. Bizden daha uzun ve güçlü olması okulun popülerlik sıralamasında bizden daha önce olduğunun kanıtı. Kızlar bayılır ona.
Karşımdaki Bartu. Eee, bunun pek bir vasfı yok. Sadece embesil bir animeci olduğunu söyleyebilirim.
Bu kadar sanırım. Eğer bizden profesyonel işler bekliyorsanız, bu kurgudan siktir olup gitmelisiniz. Zamanınızı boşa harcamamak adında.
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
Karakter tanıtımı çeeeekk;
Bora \\ Panda
Emir \\ Tilki
Bartu \\ Kedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⭐Üç Silahşörler⭐
Teen Fiction✴Tilkiden pandaya, tilkiden pandaya... Cevap ver panda. ✳Pandadan tilkiye, dinliyorum tilki. ◼Gerizekalı mısın Bartu, panda benim. Sen kedisin. ✳Ne!! Kedi filan değilim ben. Kartal olmak istiyorum. ✴LAN SALAKLAR İSİM KULLANMAYACAKTIK?!?! ♦Eeee, yanl...