Aldatmak

328 54 17
                                    

Evet vote ler düşük . Demekki begenilmiyor . Benden bu kadar. Okuyanlara teşekkür ederim.


"-hemen beni öp yoksa "

"-evet Kenan yoksa ? " 

"-bu beni sevmemen anlamına gelir ve böyle devam edemem . "

Ee ben şimdi ne yapıcam ? Değer mi ki bu ilk öpücüğümë? Yok canım okadar da değil. Öpmedik diye bitmez ya. Ya biterse ? Diğer kızlar toplasip göbek atar vallaha. İyi de onlar mutlu olmasın diye öpecek  miydim yani ?

Ben böyle içimden kendimle cebellesirken Kenan suratıma alık alık bakıyordu.

Sadece yanagina bir öpücük kondurup öylece arkamı dönüp gitmiştim. 

"- nerde kaldın kız "

"-Of anne ya ! " gerçekten de of! Bir de seninle ugrasamam.  Deli gibi yarın ne olacağını düşünüyordum . Eğer ayrildiysak hem kızlar sevineceklerdi hemde arkadaşlarım . Of sirasiydi sanki bunun !

"Demekki sevmiyor . Niye opmedi ki? Sanki ben ona yanagimdan  öp dedim. Hem öpse ne olacak? Sevseydi öperdi. Belkide utandi. Acaba yarın ne yapacak?

Eger yarin konusmazsa gerçektende sevmiyor demektir."

Sabah otobüste giderken Kenan'la birlikte gitmedik. Beyza ve Tuğçe hemen ne oldugunu soruyorlardi. Ne diyim ? Öpmedim ve bitti ilişkimiz ha ha ha ne hoş!

Ne yapicagimi bilmiyordum,  mecbur dün gece olanları kızlara anlattım.

"-aa o popüler ve  yakışıklı  bir çocuk azıcık öpüp koklamak istiyor ne var bunda canım."

"-kız opseydin nolcak sanki bak ayrilmissiniz iste besbelli. Bugün gider diğer kızları öper sana kaldı sanki "

Ben bunları arkadaşlarim diye tanitmistim değil mi? Çok pardon baş düşman bunlar baş.!!

İçim çok huzursuzdu.gitsem mi acaba yanına .e peki gittim diyelim ya ne diyeceğim?

"-kızlar bana bakıyor mu bi bakın "

"-bakmıyor anacim bakmıyor"

"-bugün kimi öpeceğini  düşünüyordur şimdi o ahahahaha"

"-Of bi susun ya "

Daha fazla böyle şeylere magruz kalmamak için otobüsten iner inmez kenanin yanında bittim.

"-Naber?"

"-iyidir senden ?"

"-konuşmuyor muyuz artık?"

"-konuşuyoruz ya işte ? "

"-öyle değil anlasana"

"-beni sevdiğine inanmama ihtiyacım var"

"-bir öpücüklemi?"

Öylece bana baktı.

"-arkadaşlarının yanına gitsen iyi olacak."

Hızlıca yanımdan uzaklaştı.

"-Noldu ayrıldıniz mi?"

"- gidin başımdan"

"-sevmiyor işte bir öpücüğü bile çok görüyor. Beni kaybetmekten korkmuyor."

Öğle arasında Kenan'la değildik. Kantinde de hiç bulusmadik. Evet bu sefer kesin bitti. Kahretsin!

Okulun ilerisindeki bankalarda otururken Figen koşarak yanımıza geldi.

"- Yeşim hemen gelip bunu görmen gerek !"

"-ne oldu..?"

"-K-Kenan"

"-ne Kenan mı? Ne oldu Kenana?"

"-Yeşim çabuk gel "

Hızlı adımlarla arkasından ilerliyordum. Birden kalp atışlarım değişmişti. Deli gibi carpiyordu. Ne ile karşılaşacağım konusunda bir fikrim yokken.. Birden çaliliklarin köşesinde durduk. Gizlice bakmaya başladım.

"-gördün mü?"

"-evet"

Evet tabikide görmüştüm. Seda ile konuştuklarını görmemek mümkün mü?

Etrafıma baktığımda neredeyse bütün okul onları izliyordu. Sonra da dönüp bana bakıyorlardı siritarak.  Arkamı dönüp gitmiştim.

"-Yeşim iyimisin?"

"-evet"

Aralarında konuşuyorlardi.

"-acaba ne zamandır aldatiyor?"

Ne ? Ne dedi o? Aldatmak mi?

Sinirden deliye dönmüş bir şekilde arkamı dönerek 

"-ne aldatması biz ayrıldık . Beni kiskandirmaya çalışıyor görmüyor musunuz? " diye bağırdım.

Ama bu dediğime kendim inandım mi ? İşte onu bilemiyorum.

~~~

"-seda ne var neden çağırdın beni? Önemli demişsin mesajda noldu?"

"- Kenan seni seviyorum ."

"-bunu daha önce de konuştuk. Sana Yeşim'i sevdiğimi söylemiştim."

"-bugün Yeşim Mehmet'le geziyordu ama. Birlikte degildiniz hiç. ben sandım ki.."

Kan beynimë sicramisti.cümlesini bitirmesine izin vermeden dudaklarına yapıştım.Seda beni seviyordu ve beni istiyordu bunu biliyorum. Daha önce defalarca bunu bana demişti . Ama Yeşim e olan sevgim herkesi itmeme sebep oluyordu. Ama bana son zamanlarda hiç iyi ve sıcak davranmiyordu. Hem Öpmedi de onu bırakacağımı söylediğim hâlde, demek ki artık beni istemiyor.

Ama Seda bana karşılık veriyordu.

'Seda'

Yaşasin beni öpüyor beni seviyor sonunda o da anladı.

Bir anda bıraktım Seda yi öpmeyi ve doruca Yeşim'in yanına gittim.

Bağırarak  

"-ne demek oluyor bu?"

"-neyden bahsediyorsun Kenan Anlamadım"

"-Mehmet'i diyorum. Neden onunla geziyorsun?"

"-arkadaşim o benim gezerim ne olmuş? Sen bana hesap soracağına git yeni sevgilinle ilgilen! "

"-ne yeni sevgilisi ne sacmaliyorsun?"

"Seda'yi diyorum be salak! Şimdi git buradan."

"-biz sadece konuşuyorduk"

Sınıftaki herkes bizi dinliyordu  ve Figen hemen lafa atladı.

"-inanma Yeşim yalan söylüyor sen gittikten sonra öptü onu "

"-ne sen orada miydin Yeşim gördün mü bizi?"

"-Kenan git artık istemiyorum seni"

Kenan sinirlenip öylece gitti.

Evet bir aşk hikayesinin daha sonuna geldik derken ertesi günü Figen le bana haber yollamis beyefendi!

"-Yeşim sana bir şey söylemem gerek."

"-ne oldu?"

HAYAT AKIŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin