Vad, simt, dar nu aud

15 2 0
                                    

Teodor pov

-Mananci in fiecare dimineata oua prajite cu bacon? o intreb inca mirat pe Otilia. De cand am hotarat sa stam cu totii impreuna, am realizat cat de putine stiu cu adevarat legat de ea. Ce ii place, care e felul de mancare pe care il uraste, ce face dimineata, cum se imbraca, simplele detalii pe care le percepi, si ignori de obicei, atunci cand te intalnesti ocazional cu cineva.

-Si nu doar asta. Ci si clatite! Cum nu avem cele necesare, nu voi manca azi clatite.

-Cand ma intorc de la munca, as dori sa iesim impreuna, in parc. Poate la un film?

-E cumva sunetul unei intalniri? vad cum ochii ei se lumineaza brusc. Si o trag atunci mai aproape de mine.

-Depinde cum doresti sa il interpretezi.

-Abia astept sa te intorci. inainte sa mai pot spune ceva se arunca in bratele mele si ma cuprinse intr-o lunga imbratisare.

Un alt obicei al familiei Marcu. Fiecare membru al ei era adesea inclinat sa imbratiseze o persoana din vecinatatea lor. Il vazusem adesea si pe fratele ei, purtandu-se la fel. Ori de cate ori ii vedeam pe cei doi impreuna, ori in actiune ma amuzam de cat de comici puteau deveni.

-Normal ca ma voi intoarce. Poti sa stai cu ochii pe Nelu pentru mine?

-Ultima oara nu m-a lasat sa vin sa te alin. Uite, nu avem o relatie prea minunata, noi doi.

-E asta un alt aspect de familie? intreb si izbucnesc atunci in ras. Nici Dominic nu il place pe Nelu.

-Nu e vorba de asa ceva. Imi place de el. Nelu insa e foarte distant ca persoana. Singurul fata de care am vazut ca lasa mereu garda jos esti tu, Teodor.

-Am fost sincer cu el. Acum stie ca ma cheama Teodor. Poti sa nu ma mai numesti Dorian cat timp este el prezent in zona.

-Oh, i-ai spus si de Tinel?

-Totul. Simt ca pot face asta. Pot fi onest cu el. E greu sa te deschizi in fata cuiva, stii?

-Asta voiam sa te intreb. Esti sigur ca ai facut lucrul cel bun? Teoretic fratele sau a murit intr-o celula in care l-ai plasat personal tu.

-Sincer sa fiu si pe mine m-a ingrijorat la inceput aspectul asta. Nu m-a atacat insa macar o data. Lucrurile zic eu, merg in directia buna.

-Si...te vei intalni cu ea din nou, corect? vad cum incepe sa impunga feroce ouale cu furculita. Ii prind mana si o fixez atunci cu privirea.

-Ai incredere in mine? Suntem impreuna. Ne-am acordat o sansa.

-Eu am incredere in tine. Nu am insa in ea! Stiu cum sunt femeile de varsta ei. Te va atrage cu ceva provocator, fac pariu. La urma urmei, iti poate oferi mereu ce doresti. 

Vad cum se intuneca la chip atunci pe loc.

-Otilia. Inceteaza. Un barbat nu doreste doar sex.

-Stiu, Teodor. Am crescut insa intr-o casa cu specimene ca voi. Asa spunea toata ziua si unchiul nostru si mereu il prindeam cu cate una mai flusturatica prin casa. Lazar adesea venea tarziu, de la tot soiul de cluburi. Pana si fratele meu desi nu o arata simte mereu nevoia de...

-Poate asa e. Nu te voi forta insa niciodata sa faci nimic, Otilia.

-Dar problema e ca vreau! Nu ma tem. Nu ma mai tem. Vreau sa fac la fel ca tine. Sa ma deschid. Si sa imi ofer intreaga iubire tie! 

-Dor fiindca am face sex asta nu ne-ar apropia ca si cuplu. In plus, vreau sa te curtez. Sa o luam incet. Si sa ne cunoastem.

-Si cand vei simti dorinta?

Un T pentru fraTeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum