Tinel pov
-Nu poti fii serios. El iti spune mereu unde pleaca.
-Mi-a spus doar ca va fi in afara orasului, Dominic. Oare ce doresti sa auzi mai mult? Iti pasa e unde isi face veacul Stefan?
-Ti-am zis ca trebuie sa ii dau urgent o veste.
-O veste de care nu pomenesti inca nici acum. Auzi, chiar ai asa nevoie multa de acele pastile si de varza de Bruxelles? Am alta treaba de facut. Nu am chef...
-Credeam ca a ramas stabilit ca ma duci si pe mine acasa. Te-am platit chiar ieri la club. Nu fii javra. Stii bine ca nu am masina, omule.
-Ia auto-ul. Sunt multe vedete pe care inca nu le-ai cunoscut. Si povesti de dragoste, piperate. Asa pentru sufletul tau negru.
-Sincer sa fiu as zice ca al meu e mai mult gri. Cum sa indraznesc sa ravnesc la locul tau? vad cum se stramba prelung. I-am promis surorii mele ca voi pregati ceva. M-am uitat pe un canal pe youtube. Si...
-Vrei sa ii faci varza de Bruxelles? Fix varza?
-Am vazut ca se face repede. Ai alte sugestii mai bune?
-Ti se pare ca eu gatesc? mormai si virez atunci in viteza la dreapta.
-Vrei sa ne opreasca vreo masina de politie?
-Nu ar fi prima oara can mi-ar fi confiscat permisul. Si-asa l-am luat greu. Ar trebui sa fie mai intelegatori. ranjesc si apas pedala de acceleratie din nou.
-Ar trebui sa nu vi le mai de-a. ingana Dominic furios. Opresc in secunda urmatoare chiar in fata semaforului. Azi nu mai mergi la...unde mergi tu de obicei.
-Him, imi place cum suna. Trebuie sa fii mereu asa un ticalos? Si sa ma persecuti religios?
-Esti pe o cale pierduta.
-Si tu nu esti? sosi replica lui aroganta. Imi dau ochii peste cap si imi mentin ochii fixati asupra drumului.
Sa il duc acasa si sa aflu ce anume nu doreste el sa afle nimeni de la club. Si dupa, am terminat-o cu ciudatul asta pe ziua de astazi. Stefan chiar crede ca voi sta sa imi bat capul cu pustiul asta zi de zi?
-Sper ca stii orarul pentru maine.
-Daca sunt racit pot veni la munca?
-Eu vad ca arati destul de bine. intonez scurt si il aud in urmatoarea secunda cum stranuta in forta.
-Stefan, seful nostru are vreo iubita?
-Nu crezi ca esti cam curios? pufai sec.
-E verde.
-De parca te cred pe tine.
-Chiar e verde! Sunt asaltat de mai multe claxoane si o calc fara sa ma asigur ca arunc o privire in partea mea stanga. Si fara sa observ ca o alta masina, un BMV negru, circula regulamentar. Aud un alt claxon, al tipului din masina, si las geamul in jos.
-Fraierii lenti mereu pierd! urlu amuzat si imi las mana stanga sa taie amuzata aerul pe geam. Asta e viata, fratilor!
-Poarta-te normal.
-Asta e normalul pentru mine!
-Tipul ala era sa intre in tine!
-Si a fost prea lent.
-Ai fi vrut sa fi avut viteza si sa te izbeasca din lateral cu masina? Tinel, tu te auzi?
-Nu mor eu asa repede. Nu ai inteles inca? Niciunul din oamenii lui Stefan Apostol mor atat de usor. Avem noua vieti, poate mai multe, ca ale unei pisici. Nu ma tem de moarte. Nici nu stiu definitia ei!
CITEȘTI
Un T pentru fraTe
Mistério / SuspenseOrice poveste incepe cu formula clasica " A fost odata...". Nu si de aceasta data. Insa orice poveste are un inceput. A mea ia nastere in negura unor amintiri pe care cu greu le mai pot alunga din mintea mea. Totul s-a schimbat cand mi-am pierdut fr...