Piese de sah

18 2 0
                                    

Tinel pov

La jumatatea lunii aprilie fratele meu a fost in sfarsit externat. Si a reusit sa se elibereze din itele mortii care il trageau spre alte lumi. In final mi-am spus ca nu i-a fost destinat sa moara inca. 

Impins la spate de catre mine, a decis in final sa redeschida clubul si sa il lase o perioada in seama mea. Pana ce se va recupera complet. Si uite-ne la inceputul celei de-a treia saptamani din aprilie, intr-o zi mohorata de luni cum calculam pierderile de pe urma inchiderii clubului din ultimele saptamani.

-Vom iesi in minus? il intreb dupa ce inchid un alt document, prea obosit sa mai pot gandi. Finantele rar au fost punctul meu forte. Dupa privirea lui incruntata, care erau sansele?

-Nu, va fi inca totul bine. Dar, scurta intrerupere ne-a afectat intr-devar mersul lucrurilor. Nu iti face griji, o sa duc pe linia de plutire curand. Indata ce reincepem cu...

-Poate ar trebui sa te opresti o perioada. Emil inca se afla prin zona, chiar daca Teodor s-a ocupat de el. Politia e sigur cu ochii pe noi. 

-Ce crezi ca ar spune tata? vad cum isi musca buza de jos. Nu, vom avea pierdere teribile.

-Ne jucam cu vietile noastre. Suntem rechini, frate.

-Suntem ca restul care au bordele, care-i problema? Nu e ca si cum rapim fete de pe strada si le fortam in afacere. Fetele sunt oricand libere sa plece. Nu am permis ca sa fie vreodata violate de oamenii mei. Le-am tratat bine. Si nu am fost vreodata violent.

-Eu inteleg, frate.

-In plus, ele vin pentru ca nu au bani. Intr-o tara care e pe duca din punct de vedere economic ce oportunitate mai buna?

-In ochii lor tot va purta un singur nume. Prostitutie. Retea ilegala.

-Esti sigur ca vrei sa fac asta? Fara acesti bani de la fetele noastre, chiar ajungem atunci pe minus. Trebuie sa imi platesc oamenii. Mereu am avut grija de ei. Nu ii pot dezamgi.

-Stefan...

-Nu pot esua! vad cum isi cuprinde chipul in maini. Si cum inspira sacadat. Tata...

-Tu conduci acum acest club. Nu el. Inceteaza asta, frate, sa traiesti in umbra lui! ma rastesc atunci spre Stefan.

Si vad cum zambeste slab.

-Nu intelegi. Daca il dezamagesc...nu mi-o voi ierta vreodata. I-am promis ca voi face totul ca afacerea sa fie infloritoare.

-Si este inca! Clientii se vor aduna iar, la usa noastra! Suntem unul din cel mai indragit club. Iar tu clar nu esti ca oricare alt sef. Iti pasa de oameni. Ii tratezi pe toti bine, si ca pe egali. Putini mai fac asta. Le dai concedii si mai lungi! Ne faci tuturor pe plac. Orice placere.

-Si cu ce ma aleg? Cu oameni care ma vad un monstru. Eu le dau fetelor alora bani. Da, contra cost, dar ele se ofera. Si eu primesc oferta lor. Au nevoie de bani, eu de fete sa imi multumeasca clientii. Baietii mei au oprit mereu crime oribile de a se intampla. Totul e in ordine.

-Nu e corect, frate, stii undeva si tu ca e gresit.

-Prea bine. O fac pentru tine. Credeam ca nu mai vrei sa ma vezi. M-am despartit oficial de Amelia. Poti fii cu ea, imi pare rau, frate. Am gresit. Si regret. Am pe una din fetele mele sa ma multumeasca. 

-De ce Amelia? intreb scurt si vad cum se stramba o clipa.

-Niciun motiv.

-Ce anume mai stie ea, si imi ascunzi? Vad cum se ridica de pe scaun.

-Ar trebui sa plec. Succes astazi. 

-Stefan, vreau sa fii sincer cu mine. Nu vreau sa te pierd. Sa pierd legatura noastra. 

Un T pentru fraTeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum