Situace se okamžitě ujme Jack. ,,Ahoj zlato, tohle je dcera Luka. Mého nevlastního táty," otočí se směrem ke mně a pokračuje, ,,Scarlet tohle je..."
Nežli to ale stačí doříct, tak mu do řeči skočí jeho přítelkyně. ,,Já jsem Stella Torresová," pohodí svými dlouhými vlnitými černými vlasy, jež jí končí u zadku a pokračuje, ,,neviděli jsme se už někde?" Líp se na mě zaměří. Prohlédne si mě světle hnědýma očima od shora dolů a pak zase nahoru. Takhle to udělá několikrát po sobě.
,,Myslím že ne," odvětím s klidem i přes její zkoumavý pohled.
Jenom lehce zabručí a luskne prsty s dlouhými umělými nehty. ,,Tak jdeme kovboji." On se za ní ihned neochotně vydá jako poslušný pejsek a já se nestačím divit. Nadzvednu obočí a dívám se za nimi, jak mizí u vody.
,,Koukám, že už ses seznámila s naší královou," ozve se znenadání za mnou. Leknutím poskočím. Pohlédnu na usměvavého Declana, jež má rozcuchané blond vlasy a dokonale upravené strniště. Tmavě hnědé oči mu září radostí. ,,Promiň, nechtěl jsem tě vyděsit," pohladí mě něžně po zádech.
Mávnu rukou a pak ji položím na srdce, které mi zběsile tluče do hrudi. ,,To nic."
,,Dáš si něco k pití?" A ukáže mi přenosnou lednici, kterou svírá v rukou.
Na chvíli se zamyslím. ,,Ehm a co tam máš?"
,,Pivo, colu, vodu, džus, vodku, rum, zelenou," začne pohotově jmenovat. Zasměji se a zacpu mu pusu, protože by asi nikdy nepřestal. ,,Dobrý, chápu." Zařehtá se i on, jakmile ho pustím.
Lehce se k němu nakloním a řeknu: ,,Jinak si dám vodu." On mi ji svižně hodí, chytnu ji a usadíme se společně na dece, kterou tady připravila Lucy.
Poškrábe se na hlavě a prohodí. ,,Divím se, že tě sem vzal."
,,To já taky," přitakám s nadzvednutým obočím.
Chce říct ještě něco, jenomže se za námi opilecky ozve Lucy. ,,Nazdar!" A políbí mě na tvář. Očividně má dost dobrou náladu. Pozdrav jí opětuji a ona mi řekne: ,,Ty piješ jenom vodu?" pohlédne na plastovou flašku, již svírám v rukách. Tu mi vezme a odhodí ji opodál. Pak mi podá vychlazené pivo. ,,Ty se se mnou teď napiješ," pobídne mě. Chci začít protestovat, ale ona na mě zasyčí na znamení, abych mlčela. Já i Declan na ni zaraženě čumíme a ona se spokojeně řehtá.
Jackův kámoš se nahne k mému uchu a zašeptá. ,,Ta je totálně nalitá."
,,Koukám," potlačím smích.
,,Tak jdeme do vody, ne?!" zařve na všechny Lucy a od většiny dostane jako odezvu nadšený hvízdání. ,,Tak pojďte se mnou!" zaječí a rozeběhne se do vody. Ihned ji smete jedna vlna a ona si natluče nos. I tak se ale nadále hlasitě směje. Za ní se rozeběhnou i ostatní členové party a začnou po sobě spokojeně cákat a hrát vodní bitvu, zatímco Lucy se tam mezi nimi plácá jako vyvrhnutá velryba.
,,Běž jí, prosím tě, pomoct," pobídnu se smíchem Declana.
On se za ní ihned rozeběhne jako rytíř na bílém koni se slovy. ,,Jdu tě zachránit krásná opilá panno!"
Nepřestávám se smát. Jediný, kdo už chybí ve vodě, jsem já, Stella a Jack. Jinak se všichni spokojeně koupou. Poohlédnu se po těch dvou. Spatřím však jen Stellu, která se sluní na lehátku. Tomu se podivím, ale nevěnuji tomu příliš velkou pozornost.
Náhle se za mnou znenadání ozve. ,,Někoho hledáš?" A přisedne si ke mně Jack.
,,Ne," odvětím stručně, jako to dělává on. Já jen bohužel neumím udržet jeho kamennou tvář.
,,Proč nejsi ve vodě?" zeptá se zvídavě.
Na chvíli se zamyslím a řeknu: ,,Protože nemám plavání moc ráda. Mně šlo hlavně o sluníčko a vidět moře. Nic víc," na chvíli se odmlčím a pak při jeho souhlasném zabručení pokračuji, ,,a proč nejsi ve vodě ty?"
,,Ani nevím," pokrčí rameny. ,,A ty nejsi v moři, protože jsi posera a bojíš se vody," provokuje s šibalským úsměvem, díky kterému mám možnost vidět dolíčky ve tvářích. A dost se mu to daří.
,,Já se ale nebojím vody," obořím se na něj s úsměvem.
To mu koutky úst zvedne ještě výš. ,,Tak to dokaž. Jdi tam."
Pokrčím rameny a řeknu: ,,Tak fajn." A stáhnu si kraťasy, při čemž si všimnu, že Jack zaměří svůj pohled na můj zadek. Soudě jeho výrazu se časté cvičení dost vyplácí. Pak si přetáhnu přes hlavu tričko a to už Jackovi skoro vypadnou oči z důlků, jelikož to odhalí moje zpevněné bříško. Doběhnu k vodě, kde na mě také zírá Declan. Chce ke mně připlavat blíž, aby se se mnou mohl dát do řeči, ale před něho skočí Jack. Ten mě popadne okolo pasu a skočí se mnou do příjemně osvěžující vody a začne se mnou dělat blbiny.
ČTEŠ
Miluji Tě ✔️
Teen FictionScarlet žila spokojený život, dokud se nedozvěděla, že si ji po tolika letech bere na léto do péče její biologický otec, který se o ni už dlouhá léta nestará. Sice jí to přijde zvláštní, ale nemá na výběr a tak vyráží vstříc Los Angeles, aby se s ní...