MİSB🎈 3.BÖLÜM

246 73 187
                                    

Selam:) Yeni bölüm keyifli okumalar.

Bölüm sözü;

《 "Sen kusursuz değilsin. Kusurlarınla sensin, en çok böyle güzelsin..." 》

《-Misb🎈》

İstanbul/Beşiktaş
27.08.2020
14.45
Miraz'ın Odasından;
Yazar'ın anlatımıyla;

"Herkesi böyle etkilemeyi nasıl başarıyorsun?"diye sormuştu Miraz. Oturduğu yerden kalkan genç adam üzerinde ki gömleğin üstten iki düğmesini açmak için elini yukarı doğru kaldırdı. Aynı zamanda genç kadının karşısına oturmuştu. Kahverengi irisleri uzun zamandır özlemini çektiği mavi irislerle nihayet buluşmuştu.

"Bilmem. Herkes mükemmel olandan etkinlemeyi seviyor, beni de mükemmel zannediyorlar. Belki de bundan kaynaklı olarak çabucak etkim altına girmişlerdir." derken genç kadın sağ bacağını sol bacağının üzerine yerleştirdi, hafif öne doğru eğildi bu sırada kurumuş olduğunu düşündüğü dudaklarını dili yardımıyla biraz ıslatı.

"Peki sen?" diye sordu bu defa genç kadın, kendine hipnoz olmuş bir yandan da soğuk bakışlar gönderen adama bakarken.

"Ben ne?" diye sordu adam.

"Sen de etkim altına girdin mi?" diye cüretkar bir tavır takınıp sormuştu bunu Miray. Geriye doğru yaslanırken dudakları hafif bir gülümseme belirtisi gösterse de yine de her zamanki soğuk tavrını takınıp öylece karşısına bakıyordu.

"Etkilenmedim!Mükemmel olan ilgimi çekmiyor. Her şeyin mutlaka bir kusuru vardır.Sen sadece kusurlarını mükemmel bir şekilde saklamış birisin. Başka bir şey değil." derken acımasız bir şekilde dile getirdiği cümleler aslında içinde farklı şekilde yer etmişti.

Yağmurun altında ıslanırken gördüğünde aşık olmuştu genç kıza. Sonra bir konferansta görmüştü. Yıllar sonra hayat o kadını karşında oturacak seviyeye getirmişti . Ama bunu kadının bilmesine gerek yoktu. Genç adam böyle düşünüyordu,genç kadının onun için düşündüklerinden habersizce.

"Yanılıyorsun!Mükemmel değilim.Ama kusurlarımı saklama gereği de duymadım hiçbir zaman. Aksine kusurlarımla yaşamayı tercih ettim." dediğinde kadın, adam sadece sustu.Çünkü zaten kadının her adımını biliyordu, elinde siyah sırt çantası, başına geçirdiği şapka salık bırakılmış
gri-mavi saçları, siyah ceketi, siyah pantolonu Türkiye'den ayrılıp ABD'ye gidişi hepsini biliyordu genç adam. Bir defa gördükten sonra sürekli takip etmişti Miray'ı ,ta ki ülke sınırlarının dışına çıkana kadar. Yine de vazgeçmemiş, araştırmış bulmuştu. Kocaman bir salonda farklı yerlerden gelen kişilere bir projenin sunumunu yapıyordu, genç adam ne zorluklarla oraya gitmişti.Tek bir defa göz göze gelmek bile yetmişti, çektiği zorlukları bile unutturmuştu.
Tamı tamına 8 koca yıl.Onu görmesinin üzerinden geçen 8 yıl.

'Dile kolay ama insana zor geliyor' diye geçirdi içinden genç adam.

"Miraz Bey, iş detaylarına geçelim size de uygunsa olur mu?" diye sormuştu bu defa kadın, soğuk mesafeli bir ses tonuyla.

"Tabii, uygundur Miray Hanım." derken genç adam, kadının damarına basmaya çalışıyordu ve bunu başarmak üzereydi.

"İki gün sonra bir toplantı olacak.Şirket için olan projenizi sunarsınız. Zaten daha sonra şirkete gelmeyip proje bitimine kadar evden devam ettiğiniz için, çalışanların ön bilgisinin olması iyi olur. Toplantı sabahı konum atar arkadaşlar, diğer bilgileride verirler.2 gün hazırlanmanız için yeterli olur mu?." diye son kelimeleri söylerken ayağa kalkmıştı genç adam.

Mavi İpli Siyah Balon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin