Hadi bakalım neler bekliyor bizi başlayalım;)
Bölüm sözü;
《 "Geçmişimden kaçarken sana tutunmuşum ben..." 》
《-Misb🎈》
Geçmişte Yolculuk
Türkiye Gündemi;
26.08.2020
19:40Birbiri ardına kanallarda verilen son dakika manşetleri, ajanslarda hızla yapılan hazırlıklar, bir diğerinden önce insanlara güzel haberi vermeyi amaçlayan haber sunucuları...Ülkenin dört bir yanında duyulan, duyulmakta olan bir haberin, ilk tohumlarını yayan haber ajansları daha fazla bilgi etmek için uğraşmaya devam ediyorlardı.
İlk manşeti giren AHaber olmuştu;
AHaber:Şok şok şok.
Son Dakika Haberi;Ünlü siber güvenlik uzmanı
Miray Afra Saruhan Türkiye'ye geri dönüyor.
Söylenenlere göre genç iş kadını 8 yıldan sonra temeli olarak ülkesine dönüyor.Detaylar geldikçe siz sevgili halkımıza bildireceğiz.Konuşmayı bitiren genç adam yan taraftaki su dolu bardağı tek dikişte içmişti."Diğer ajanslarda haberlere başlamış." duyduğu ses ile yan tarafta bulunan tabletinden haber sayfalarına bakmaya başladı genç adam.Karşısına ilk çıkan videoya tıklayıp izlerken, bitmesiyle bir diğer videoya geçmişti.
Fox Tv:Sevgili Türkiye son zamanların en önemli haberlerinden biriyle sizlerleyiz.
Gittikten 8 yıl sonra, eğitim ve kariyerinde başarının zirvesinde olarak bildiğimiz genç ve güzel iş kadınlarından olan Miray Afra Saruhan şimdi ülkesine geri dönüyor.Bizden ayrılmayın yeni gelişmeleri sizlere aktaracağız.
İzlediği videoların aksine en geç son dakika haberini veren kanal dikkatini çekerken, bu defa o videoya göz atmak için ekrana tıklamıştı. Diğer haberlerin aksine daha uzun ve detaylı anlatım yapan bir ajans olduğunu görmek biraz canını sıkmış olsa da , merakına yenik düşüp dikkatle dinlemeye devam ediyordu.
TGRT Haber:Her yerde duyulduğu gibi başarılı uzman Türkiye'ye geliyor peki çalışmasına nasıl nerede ve kimlerle devam edecek?Merak edilen cevaplar hemen sizlerle buluşuyor. Milano'dan arkadaşımız Aytaç'a bağlanıyoruz.
"Aytaç bize gelişmeleri anlatır mısın?"
"Merhaba!Miray Afra Saruhan Türkiye'ye dönüyor bildiğimiz üzere. Her yıl ismini duyduğumuz ünlü şirket, bankalarda görev alan genç iş kadını şimdi ana yurduna dönmek istiyor. Ülkemizin en iyi markalarından olan SARAÇOĞLU SOFTTECH ile anlaşma yaptığı konuşuluyor. Normal koşullarda 1 yıldan fazla süreli anlaşma imzalamayan Saruhan bu defa neler olacağını geleceğin göstereceğini dile getirmiş bulunmaktadır.
Ayrıldığı son iş yeri büyük bir basın açıklamasıyla, Afra Saruha'nın vatanına geri dönmek istediği ile ilgili yapılan konuşma, bundan birkaç gün öncesinde gündemdeydi.
Son olarak 30.08.2020 tarihinde İstanbul Havalimanında iniş yapıp Beşiktaş 'ta bulunan bir eve yerleşeceğini biliyoruz."
"Aytaç'a teşekkür edip haber bültenini sonlandırıyoruz .Yarın aynı saate görüşmek üzere."
Tabletini kapatıp bundan sonra olacakları bekleyen genç adam suyundan bir yudum daha almış ve etrafında olan koşuşturmacayı izlemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi İpli Siyah Balon
Fiksi Umum*MİSB Tanıtım* Geçmişinin yanıp kül oluşuna şahit olan bir kız çocuğu...Evini, şehrini, ülkesini elinde geçmişinden ona kalan birkaç etrafı yanmış fotoğrafla birlikte elinde tuttuğu mavi renkli kot bir ceketle birlikte terk etmişti. Hayat erken y...