"Lee gyuriii" jerit juyeon yang hampir mengalah kejut adiknya yang tidur lewat malam tadi. Siapa suruh dia lepak club?
"Waeyo oppa?" Sahut gyuri dengan mamai, rambutnya juga serabai.
"Kau ni tak reti nak bangun pagi ke ha?" Soal juyeon dengan nada marah.
"Hari ni gyuri tak ada kelas lahh" balas gyuri lalu menguap.
"Ada kelas ke tak Ada kelas ke bangun lahh apa nak jadi anak dara sorang ni" Kata juyeon Yang sudah serabut dengan adiknya itu.
"Yelah yelah" gyuri sudah mengalah Dan masuk ke dalam bilik air untuk Mandi.
---
"Muka marah tu Ada makna lah tu" usik haerin Yang sibuk goreng mee untuk sarapan.
"Memanggg susah Betul nak suruh dia bangun pagi" balas juyeon.
"Harini member abang datang kan? Suka lah budak tu" Kata haerin.
"Aikk buat apa dia nak suka?" Soal juyeon pelik.
"Adik abang tu kan suka haknyeon" jawab haerin Yang menghidangkan makanan.
"What?!! Are you kidding meh?!!" Amik kau terus English keluar 😂.
"Yes, kesian haknyeon kena layan dia" balas haerin.
Ding dongg
"Panjang umur" Kata juyeon lalu membuka pintu.
"Mana anak buah kesayangan uncle?" Jerit younghoon.
"Unclee"
"Koranggg meh peluk uncle mehh"
"Btw sedapp bau masak apa?" Tanya Kevin.
"Masak biasa biasa je" balas haerin.
"Adik kau Mana?" Soal Jacob.
"Entahnya lama sangat mandii, renovate toilet kot" balas juyeon.
"Perghh kaleng kaleng jawapan kau" Kata q.
"Aku dah give up lah dengan budak tu" balas juyeon lagi.
"Hyunjae dengan hayoun Mana?" Soal haerin pelik.
"Halah diaorang tu nak manja manja dalam rumah.. sendu aku" Kata new Yang sendu memanjang.
"Aku suruh cari tak nak" Kata sangyeon.
"Nanti lahh" balas new.
Sedang sibuk mereka ketawa muncul lah si gyuri ni turun bawah. Semua senyap, almaklumlah tak nak bagi dia dengar.
"Apa korang borak borak ni?" Tanya gyuri.
"Tak Ada apa lah" balas sangyeon.
"Ermm btw korang tak nak makan ke?" Tanya haerin selepas menghidangkan pinggan untuk Yang lain.
"Boleh jee"
"Haknyeon nanti duduk sebelah i ye?" Tanya gyuri.
"Ha ok" balas haknyeon. Maka member Yang lain tabik dengan haknyeon.
"U i nak Tanya boleh?" Tanya gyuri.
"Tanya lah" balas haknyeon Yang khusyuk makan.
"Kalau i masak mee goreng ni sedap tak?" Tanya gyuri. Semua senyap tak berani jawab.
"Sedapp" balas haknyeon.
"Yeke? Sebab i tengok u makan mee goreng unnie masak ni laju je" Gyuri kecikkan Mata dia.
"Tu sebab i lapar yelah kitaorang Mana breakfast" balas haknyeon. Hakikatnya si haerin ni masak sedap 😂.
"Lahh tak apa tak apa lepasni i masak breakfast untuk u" habis lah kau haknyeon 😂. Nightmare terok kau nanti.
Haknyeon sekadar sengih je.
---
"Hyungg macam Mana nii?!! Nightmare terukk aku makan dia masakk" Kata haknyeon sambil menggoncang badan juyeon.
"Ishhh Mana aku tauu.. kau hadap je lah dia tu aku malass" balas juyeon. Sebab perangai adik hanat sangatt Mana tak macam tu.
"Tapi Ada faedah jugak kalau kau makan dia masak" celah Kevin.
"Apa faedahnya bongok?" Setepek new bagi.
"Faedahnyaa kalau kau makan dia masak dapat jaga kesihatan, macam kau cakap dia masak kan tawar so tak yah risau tua tua Ada darah tinggi" bebel Kevin.
"Halah hyungg ni tak reti ke nak support aku?" Balas haknyeon.
"Aku bagi pendapat je tak payah nak marahhh" Kata Kevin. Dia hanya tabah dapat perangai hyung macam tu 😂. Nasib sayangg.
Gigi taring vampire haknyeon mula keluar sedikit tanda dia Ada mangsa nak digigit malam ni.
"Malam ni makanan mesti sedapp"
+++
Done chap 2 votekomen gaiss ♡️
Pahlawan Mana sesat ini?
YOU ARE READING
[✔] Reveal:Moon || Juhaknyeon
Fantasy「️THE BOYZ SERIES」️ "In the night I'm a vampire, in the day I'm a mukbang fairy" ++ Mengisahkan seorang gadis bernama Kim yura Yang jatuh Cinta dengan vampire dari Bulan iaitu juhaknyeon Start; 6/8/2020 End; 21/8/2020