11

155 12 44
                                    

5 Bulan kemudian

"Yeayyy kahwin jugak korang akhirnyaa" Kata Hayoun dengan excited.

"Halah kau ni malu Kami ni ha" balas yura dengan haknyeon serentak. Almaklumlah pengantin baru gitu 😂.

"Tak payah nak malu malu sangat lahh nak malu atas pelamin nanti yek" tambah haerin.

"Appa susah lah nak main kejar kejar dengan gaun ni" Kata hyunmi lalu pout.

"Apa kata hyunmi angkat kain gaun tu" cadang hyunjae.

"Oceyy tentiu appa" balas hyunmi lalu sambung main kejar-kejar.

"Woiiii kompang dah readyyy" jerit eric dari jauh.

"Yeee cepat haknyeon yura, woiii q cepat jadi pengapit" jerit sangyeon acah acah wedding planner gitu 😂.

"Iyeee hyungg sabarr" balas q lalu membawa kipas elektronik bersamanya.

"Eh bukan pengapit kipas lain ke?" Soal new pelik.

"Ha inilah namanya pengantin abad ke-21 semua canggih" jawab q.

"Ikut suka kau lah" Kata new.

Maka majlis perkahwinan itu pun bermula 😂. Bunyi kompang semakin kuat Dan tetamu menjamu selera makanan 😂.

Makanan rewang lahh kalau catering bankrupt sangyeon sebab haknyeon kalau nak catering Mahal Mahal 😂.

Tak boleh ku bayangkan bagaimana the boyz memakai baju Melayu. Konfem sem 😍.

Selepas habis majlis

"Juyeon hyung" panggil haknyeon.

"Iyew?" Sahut juyeon Yang sibuk suap anak anak dia makan 😂. Alahai bapak mithali bebenor.

"Macam Mana dengan gyuri lama tak dengar khabar dia" Kata haknyeon, juyeon terkedu sebentar.

"Dia sekarang dekat hospital mental.. Alaa kau faham kan keadaan dia" balas juyeon.

"Ohhh faham" Kata haknyeon lalu angguk.

---

"Awakkk" panggil haknyeon.

"Iyew?" Sahut yura.

"Awak tenung apa tu?" Tanya haknyeon.

"Tak tenung apa apa just menikmati angin malam ni je sejuk" Balas yura.

"Jom Kita panaskan malam ni" Kata haknyeon dengan pandangan semacam 🌚. Aku syak juyeon ajar dia ni ishh ishh ishh apa punya hyung lah 😂.

"Boleh jugak tu" Balas yura. Dan Korang faham faham je lah ye.

---

Tok tok tok

"Cik gyuri masa untuk makan ubat" Kata nurse itu kepada gyuri.

Gyuri tidak membalas apa-apa lalu bangkit dari katinya untuk makan ubat.

"Haknyeon haknyeon suka gyuri kan"

"Haknyeonn"

+++

So ff ini sudah pun tamat.. komen lah pasal ff ni best ke idokk

 komen lah pasal ff ni best ke idokk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Coming up next; Reveal:Boys || Q ♡️

[✔] Reveal:Moon || JuhaknyeonWhere stories live. Discover now