03

145 20 102
                                    

Haknyeon menggigit mangsanya di tepi lorong. Selepas itu, dia terbang Dan masuk ke dalam rumahnya.

Sebelum dia tidur, dia mengemas barangnya untuk belajar esok Dan dia pun tidur.

---

Gyuri keluar dari Kereta Dan dengan pantas dia jalan ke dalam university.

"Haih tak Ada adab betul dia tu" Kata Haerin.

"Biar lah dia parents dia tak ajar agaknya" balas juyeon.

"Parents dia parents abang jugak" Haerin tergelak kecil.

"Apa-apa je lah byeee" Kata juyeon lalu memasuki Kereta.

"Byee" balas haerin lalu masuk ke kelas. Kalau tak kena bebel dengan lecturer.

---

"Hurmm bila lah aku boleh tegur dia?" Gumamnya seorang diri di tepi Meja. Matanya tak kelip-kelip melihat haknyeon itu.

Haknyeon pula sedang menyiapkan assignment last minute. Almaklumlah Baru lepas gigit mangsa.

"Weyh yura" sapa yeri, classmate dia.

"Apa?" Sahut yura, dia tidak memandang yeri.

"Kau tahu tak semalam viral weyh budak kena gigit sampai mati, darah dia hilang beb, pucatt" beria naw budak ni cerita 😂.

"Serious lah?!! Macam kena gigit vampire je" Kata yura.

"Tu lah tu tapi weyh vampire Mana wujud" balas yeri.

"Nothing impossible beb, kalau dia wujud, wujud lah" Kata yura.

"Kau tak takut ke kalau kalau dia gigit kau" Kata yeri.

"Takk buat apa nak takut" balas yura.

"Apa apa je lah" yeri Dah pasrah.

Haknyeon mula perasan yang yura mula memandangnya, yura dengan pantas menekup mukanya dengan buku Dan acah study.

"Macam Mana ni macam Mana ni kantoi lah akuu" Kata yura.

Dan lecturer pun datang, itu sudah membuatkan yura menghembuskan nafas lega.

---

"Hiiii" sapa haknyeon kepada yura.

Maka Hati yura berbunga-bunga ibarat author jatuh cinta dengan juyeon gittohhh 😂. Ok abaikann.

"Ohh h-hhiii" sapa yura dengan gagapnya.

"Awak yura kan?" Tanya haknyeon.

"Haahh.. awak haknyeon?" Tanya yura pula.

"Yupp kitakan sekelas sebab tu saya kenal awak.. so awak tak payah risau macam Mana mamat ni boleh kenal aku ha gitu.. faham kan?" Bebel haknyeon.

"Faham faham" balas yura sambil angguk.

"Saya kenal awak pun sebab Kita sekelas and awak femes sebab gyuri---" percakapan yura dipotong.

"Tauu sebab dia melekat dengan saya" jawab haknyeon dengan muka geli.

"Kesian awak, ramai orang tak boleh hadap perangai dia even abang dia dengan haerin pun tak sanggup" terang yura.

"Tak selesa lah pulak kita borak dekat tempat orang lalu ni, ermm apa kata Kita pergi cafe?" Cadang haknyeon.

"Boleh je jom saya belanja" offer yura.

"Ehh tak apa Biar saya belanja sebab mak saya cakap kalau bawak anak Dara orang makan lelaki kena keluarkan duit.. saya lelaki, jadi Biar saya belanja" bebel haknyeon.

"Okayy lah kalau macam tu.. jom" ajak yura.

---

"Awak nak minum apa?" Tanya haknyeon.

"Ikut awak lah" balas yura. Haknyeon pula memesan makanan Dan minuman.

Beberapa minit selepas itu makanan yang dipesan pun sampai. Haknyeon makan dengan lahapnya. Adab Mana woii makan depan kerush gitu 😂.

"Lapar betul awak ni" yura tergelak sedikit melihat gelagat haknyeon.

"Saya memang kuat makan jadi saya selalu lapar hehe" balas haknyeon sambil sengih kerang busuk.

"Apa kata saya masakkan untuk awak?" Offer yura.

"Tak apa ke?" Haknyeon taekejut.

"Tak apa lagipun saya memang suka memasak" balas yura.

"Ohhh boleh jugak tu" kata haknyeon. Mereka berborak seperti pasangan kekasih yang couple. Eh bukan pasangan kekasih tu memang couple ke?

Tanpa mereka sedari Ada sepasang mata memerhatikan mereka.

+++

Heyy gaiss so i is kambek dgn chap bru 😂 vote men byee

Eii cute 😚

[✔] Reveal:Moon || JuhaknyeonWhere stories live. Discover now