"Eiii pahal si yura tu menyibuk ha?!! Dia bukan lawa sangat pun?!! Haknyeon pun satu bukan main gelak gelak dengan perempuan tu?!! Menyampah akuu" bebel gyuri seorang diri kerana dia tak puas Hati.
"Ha sini pun kauu" jerit juyeon lantas dia mengheret badan adiknya itu.
"Oppa oppa waeeeeeee" jerit gyuri.
"Aku tunggu kau dengan bini aku kat depan sana satu jam keyh?!! Satu jam one hour yangg kau tersekat kat sini pahal?!!" Bebel juyeon macam mak mak.
"Mama pun tak bebel macam ni" Kata jeeun.
"Tu lah tu" sokong adik-adiknya.
"Halah Mana gyuri tau.. gyuri fikir oppa tak ambil sebab busy" Kata gyuri.
"Dah alang alang kan aku ambil anak aku" balas juyeon lalu masuk ke dalam Kereta Dan memandu Balik.
---
"Eh dah pukul berapa ni?" Tanya yura lantas dia melihat jam tangannya.
"Pukul 3 lah ermm apa apa pun Balik dulu lah nanti eomma saya marah pulak" Kata haknyeon sambil sengih-sengih.
"Sama lahh annyeongg" yura melangkah meninggalkan haknyeon.
"Naee"
---
"Eh yura dah kenapa berangan? Lelaki handsome Mana pulak yang singgah ni" Tanya mak yura, nadanya seakan Akan mengusik.
"Tak ada lah eomma Mana ada yura still student lah" balas yura.
"Halah mengaku je lah eomma pun ada pengalaman lah bab bab jatuh cinta ni" kata maknya.
"Yura actually suka dekat seseorang" kata yura.
"Siapa?" Tanya maknya.
"Nama dia juhaknyeon Sama course" jawab yura.
"Ohhh dia tahu ke yura suka dia?" Tanya maknya.
Yura sekadar geleng sahaja.
"Halah tak apa kalau yura suka dia yura confess Kat dia, luahkan perasaan yura tu" Kata maknya.
"Gomawo eomma"
---
Haknyeon merenung ke luar tingkap memikirkan macam Mana dia nak confess perasaan dia dekat yura.
"Jauh termenung agak agak dah sampai Mana? Sampai kiamat?" Usik sangyeon.
Satu dorm sentap dengan perabut sekali 😂. Inilah dipanggil kuasa seketul leader, geetwo.
"Ishh hyungg ni Mana adaa" balas haknyeon.
"Dah tu jauh sangat depan tingkap, bukannya ada apa pun, kalau ada manusia bernama Lee sangyeon boleh jugak aku tengok mesti dia hensem macam lee dongwook yelah nama bapak dah Sama Lee fuhhh" sangyeon perasan sendiri 😂.
"Eh hyung ni nak puji diri sendiri agak agak lah sedar sikit muka macam mangkuk" Kata haknyeon.
"Hek elehh muka macam mangkuk ni lah yang jaga makan pakai kau tau tak" balas sangyeon.
"Yelah hyung yelah" haknyeon pasrah, kalau tak dah label member derhaka.
"Btw pahal termenung?" Sangyeon kembali kepada topik yang asal.
"Aku sebenarnya dah suka classmate aku sorang ni nama dia yura" balas haknyeon.
"Dia vampire?" Soal sangyeon.
"Takk manusia" balas haknyeon.
"Haknyeon kalau vampire lain tahu, kau akan" percakapan sangyeon dipotong.
"Aku kena bunuh" sambung haknyeon.
"Tau pun" Kata sangyeon.
"Tapii hyungg haknyeon tak boleh lupakan dia" balas haknyeon.
"Aku tau tapii ni peraturan" Kata sangyeon.
"Tapi juyeon hyung? Dia boleh je kahwin dengan Haerin? Sedangkan Haerin manusia je? Asal dia tak kena bunuh" Macam-macam soalan yang dilontarkan dari mulut haknyeon..
"Sebab dia nak kuasa vampire dia kena buang.. dia sanggup buat apa je" balas sangyeon.
"Dah tu? Haknyeon tak boleh buat macam tu ke?" Kata haknyeon.
"Takk sebab haknyeon Muda lagi.. masih belajar" balas sangyeon.
"Halah juyeon hyung bukan tua sangat pun tua setahun je lain lah dengan hyung" haknyeon ter kurang ajar sedikit.
"JUHAKNYEON " jerit sangyeon, satu dorm sunyi, gelap gelita.
+++
Haluu gaiss i is kambek dgn chap bru vote komen.
Elelele muncung2
YOU ARE READING
[✔] Reveal:Moon || Juhaknyeon
Fantasy「️THE BOYZ SERIES」️ "In the night I'm a vampire, in the day I'm a mukbang fairy" ++ Mengisahkan seorang gadis bernama Kim yura Yang jatuh Cinta dengan vampire dari Bulan iaitu juhaknyeon Start; 6/8/2020 End; 21/8/2020