Potom čo nám táto akcia nevyšla a bola zajatá Catherine Rollinsová tak veliteľ našej jednotky bol zbavený velenia a generál Howard musel začať zostavovať záchranný team, ale jeho snahu zastavil príchod veliaceho dôstojníka CIA Thomasa Longa aby mu oznámil, že záchrannú operáciu povedie CIA a armáda či námorníctvo do toho nemá zasahovať. Všetci sme protestovali proti tomu lebo sme vedeli ako všetky akcie CIA končia. Všetci žiadali generála Howarda aby neprijal toto rozhodnutie a začal zostavovať záchranný team práve z vojakov či členov námornej pechoty a NAVY SEALS. Chalani čo slúžia u NAVY SEALS hovorili, že CIA to zase zbabre a budú to musieť ísť riešiť oni. Všetci sme s nimi súhlasili. Nakoniec generál Howard predstúpil pred nás.
,, Vojaci armády Spojených štátov amerických, mariňáci a námorníci, moji bratia v zbraniach viem ako sa cítite a chcete ísť zachrániť jednu z nás no ja mám zviazané ruky. Tento rozkaz prišiel z Washingtonu a ja ho musím akceptovať. Preto vám zakazujem pliesť sa do záchrannej operácii a jednať na vlastnú päsť. Toto všetko je teraz v kompetencii CIA."
,, Generál Howard a kde máme istotu, že to CIA znova nezbabre ako pred rokom v Sýrii. Je aj nejaký plán B v prípade, že by to CIA posrala a Catherine Rollinsovú by neoslobodila?"
,, Vojaci samozrejme, že žiadny plán B neexistuje a nie je pripravený anie ďalší záchranný team, ktorý by mohol uspieť."
Vedeli sme, že to nebude ľahké pre nás sa len tak prizerať ako tí mantáci to znova poserú a ohrozia tak život Rollinsovej. Všetci sme na ňu mysleli a vyčítali si jej zajatie. Ja poznám jej priateľa Steva a viem, že keď ubližujú jemu tak mu to neprekáža len človeka zbije, ale keď niekto siahne na Catherine tak tomu veľmi dokáže ublížiť. Preto dúfam, že CIA to nezbabre a nebude sa musieť zostavovať team z nás a dúfam, že sa to už Steve nedozvedel lebo nás dobije. V tom som si všimol, že máme videohovor od nášho letectva a keď som videl, že volá Steve tak som mal obavy aby mu niekto nepovedal čo je s Catherine lebo on je schopný sadnúť do prvého lietadla a prísť do Afganistanu a jednať tak na vlastnú päsť. Generál Howard ma zavolal aby som sa porozprával so Stevom.
,, Ahoj Mark."
,, Ahoj Steve."
,, Mark kde je Catherine?"
,, Steve ja neviem kde je Catherine."
,, Neklam mi a povedz čo sa s ňou stalo."
,, Steve prosím len sa nenahnevaj."
,, O čo ide hovor!"
,, Steve ide totiž o to, že Catherine zajal Taliban.'
,, Čože!?"
,, Počul si zajali ju v provincii Kápísá 24.4.2011."
,, Ja vám asi všetkým čo ste tam boli ublížim."
,, Steve prosím ťa nehnevaj sa museli sme ustúpiť a ju pri tom zajali len teraz neurob žiadnu hlúposť a nechoď sem lebo je tu CIA a oni sa zúčastnia záchrannej akcie a nie my."
,, Čo si to povedal, že CIA bude zachraňovať Catherine veď ich v kuse musíme ťahať zo sračiek."
,, Dobre Steve ja už musím ísť tak sa drž a neurob žiadnu hlúposť."
,, Mark nemám čo urobiť lebo momentálne sa presúvame do Nemecka a drž sa aj ty."Potom ako som sa dozvedel, že letectvo sa presúva do Nemecka som bol rád lebo Steve aspoň neurobí žiadnu hlúposť. V tom prišli na základňu ďalší piati ľudia, ktorí ako sme zistili boli od CIA a mali tvoriť záchranný team.
Z generálovho stanu vyšiel von veliaci dôstojník Thomas Long aby nás zoznámil so svojím teamom.,, Toto je agent CIA Roy Jackson, poručík CIA Jason Fox, dôstojníčka CIA Kayla Haysová, agentka CIA Juliet Smithová a poručíčka CIA Sara Lanceová a mňa už poznáte. Spolu tvoríme záchranný team CIA, ktorý má za úlohu oslobodiť poručíčku námorníctva Catherine Rollinsovú."
YOU ARE READING
V zajatí
ActionDej sa odohráva v Afganistane v roku 2011. Kde americkým vojakom nevyšla akcia a bola pri tom zajatá poručíčka amerického námorníctva Catherine Rollinsová. V zajatí strávila celé dva roky, ktoré boli plné násilia, mučenia a čakania na záchranu zo st...