6. Kapitola

3 1 0
                                    

My čo sme zostali na základni sme netrpezlivo čakali na správy od teamu v teréne, ktorý má oslobodiť Rollinsovú z rúk Talibanu. Všetci odišli až na Erica, ktorý zostal na základni aby celú akciu riadil. Po troch hodinách čakania som to už nevydržal a išiel som za Ericom do stanu aby som zistil či má nejaké informácie od teamu. Keď som vošiel dnu tak som počul ako  Adam hlási Ericovi nejaké problémy v oblasti ich nasadenia.

,, Eric môžem ťa nachvíľu vyrušiť?"
,, Jasné poď ďalej Mark."
,, Ako sa máš?"
,, Dobre a ty?"
,, Nie najlepšie."
,, Prečo?"
,, Vieš vyčítam si to, že Rollinsová je v rukách Talibanu a Steve ma zbil lebo som ju neochránil."
,, No však vidím."
,, No musím uznať Steve má tvrdú ranu."
,, To má to musím uznať aj ja."
,, Veru, ale aspoň vidím ako veľmi Rollinsovú miluje a je kvôli nej ochotný položiť aj život."
,, To je pravda a ozaj čo si chcel?"
,, No chcel som vedieť či sa už ozval team."
,, Áno ozvali sa."
,, Tak je dobre a sú v poriadku?"
,, Áno sú len majú nejaké problémy s postupom vpred."
,, Aha a netreba im pomoc?"
,, Nie netreba oni to zvládnu."
,, Dobre ďakujem Eric hneď som kľudnejší."
,, Nemáš za čo."

Odišiel som zo stanu aby som oznámil ostatným, že záchranný team sa už ozval. Kým my sme sa rozprávali na základni naši čo boli nasadení v provincii Kápísá si to nemohli tak užívať a museli bojovať o svoj život.

Provincia Kápísá 16.1.2012

Priveďte mi tú američanku.
,, Koľko vás tu je?"
,, Som tu len ja."
,, Myslíš si, že som sprostý?"
,, Hmm."
,, Ty sa na mne bavíš?"
,, A čo mám robiť keď som tu s tebou v tejto diere?"
,, Tak ty sa hráš na hrdinku?"
,, Áno."

Prineste mačetu a autonabíjačku aby sme ju naučili spievať. Áno Abdul. Tak a teraz uvidíme či bude ochotná spolupracovať a či sa bude aj naďalej hrať na hrdinku. Abdul všetko je pripravené môžeme pokračovať.

,, Takže sa pýtam znova koľko vás tu je?"
,, Som tu len ja a nikto iný."
,, Aaaaaaa!"
,, Tak znova koľko vás tu je?"
,, Len ja."
,, Aaaaaaa!"
,, Počkaj ty jeden hajzel keď sem prídu naši tak budeš ľutovať, že si sa narodil a veril si na džihád!"
,, Aaaaaa!"

Dobre tak ako vidím nepovie nám nič. Necháme to tak zatiaľ a vy chlapi robte si s ňou čo uznáte za vhodné. Môžte ju biť, kopať, znásilňovať ja vám dávam voľnú ruku.

Catherine Rollinsová

Stále verím, že moja krajina ma zachráni a prídu sem naši chalani od Navy SEALS alebo od mariňákov a zachránia ma z rúk týchto hajzlov, ktorí si nevážia ženy a vedia im len ubližovať, ponižovať a vybíjajú si na nich svoju frustráciu z neúspechu. Dúfam, že ich vodca sa začal modliť k Alahovi lebo keď príde Steve tak ako prvého ho zabije a jeho mužov pošle do horúceho pekla. Som už skoro rok v zajatí a pre mňa ešte nikto neprišiel. Ak ma nezachránia čím skôr tak neviem ako to dopadne lebo ja už som na dne a nevládzem ďalej. Pri živote ma drží jedine myšlienka na teba láska. Láska deň čo deň sa modlím aby som už bola s tebou a v bezpečí domova.

Kým Rollinsová sa v duchu modlila a myslela no svoju lásku Steva tak teroristi ju bili, kopali a znásilňovali.

V zajatíМесто, где живут истории. Откройте их для себя