,, Tak čo už budeš konečne hovoriť alebo poviem svojím mužom, že môžu pokračovať v tom čo robili."
,, Rob si so mnou čo chceš, ale ja svoju vlasť a ľudí, s ktorými spolupracujem nezradím."
,, Ako myslíš, ale keď s tebou skončím tak mi povieš všetko čo chcem vedieť."
,, To si len ty myslíš!"Po tomto sa Abdul rozhodol ešte viac Rollinsovú mučiť a to elektrikou, päsťami, kopancami, dokonca aj strelnými zbraňami.
Aj napriek tomu ako veľmi Rollinsová trpela nikdy mu nepovedala čo chcel vedieť. No Abduloví muži stratili ostražitosť lebo boli tak zaslepení možnosťou ublížiť Rollinsovej a možnosťou znásilniť ju, že si ani nevšimli blížiace sa nebezpečenstvo z východu a to vo forme nášho záchranného teamu. Keď sa team blížil namiesto určenia ozvala sa silná rana. Bol to výbuch granátu, ktorý jeden z teroristov hodil neďaleko od nich aby tak spomalil ich postup.,, Kryte sa!" zakričali obaja velitelia.
Presne ako sme všetci predpokladali Steve stratil úplne rozum a rozbehol sa smerom k jaskyni.
,, Steve vráť sa!" kričal na neho Adam.
No bolo už pozde na to aby ho zastavili a urobil to čo bolo jasné všetkým už na základni. Chytil teroristu, ktorý po nich hodil granát a holými rukami ho ubil k smrti. Medzitým sa to na základni dozvedel Eric. Potom som počul ako cez vysielačku hovorí Jassmine aby Steva spacifikovali a aby mu Lena Backerová podala liek na ukľudnenie. Mali čo robiť kým ho spacifikovali, ale nakoniec sa im to podarilo a Lena mu pichla injekciu na ukľudnenie. Team však prišiel o jedného člena a musel sa zastaviť kým sa Steve spamätá a preberie zo spánku lebo po injekcii, ktorú mu Lena pichla bol ospalý, ale kľudný.
,, Tu sa zastavíme aby sme si oddýchli a prečkali noc."
,, Cley ty zaujmeš pozíciu na tom kopci a budeš nás kryť."
,, Rozumiem Jassmine."
,, Lena ty budeš dávať pozor na Steva."
,, Rozkaz!"
,, Tracy ty nadviaž spojenie s generálom Howardom."
,, Rozumiem Jassmine."
,, Adam?"
,, Áno Jassmine."
,, Máš nejaký plán ako ďalej?"
,, No nemám zatiaľ, ale rozmýšľam nad záložným plánom."
,, Dobre tak to som rada."
,, Ok."Jassmine bola veľmi milá, úprimná a férová ku všetkým či boli alebo neboli v jej jednotke. Práve preto je medzi nami veľmi obľúbená a máme ju všetci radi. Vždy vedela ľudí povzbudiť, pochopiť a motivovať. No nikto z nás jej nezávidel jej rolu v záchrannom teame lebo musela dávať pozor na Steva a musela sa poradiť o ďalšom postupe aj so svojím kolegom Adamom, ktorý tiež bol veliteľ. Adam by najradšej velil teamu sám lebo on si myslí, že keď je od SEALS tak vie všetko najlepšie a ostatní velitelia z iných uskupení ozbrojených síl sú neschopní a nevedia nič.
,, Jassmine!"
,, Počúvam Cley."
,, Zo severu sa k nám blíži skupina teroristov."
,, Všetci okamžite zaujmite pozície."
,, Adam sme šiesti tak sa dáme do skupín po troch."
,, Samozrejme súhlasím."
,, Lena ako je na tom Steve."
,, Steve je už v pohode je hore."
,, Výborne."
,, Jassmine tak ako sa rozdelíme?"
,, Adam ja budem v skupine s Tracy a Lenou a ty budeš v skupine so Stevom a Cleyom."
,, Dobre súhlasím, ale Cley zostane na svojej pozícii aby mal lepší výhľad a mohol nás tak kryť."
,, Dobre."
,, Cley počul si?"
,, Áno počul som a zostávam teda na pozícii."Taliban zaútočil no naši tento útok odrazili a pri tom neutrpeli žiadne straty narozdiel od teroristov. Najväčšiu zásluhu na odrazení útoku má Cley a jeho presná muška no on je skromný a povedal, že na tom má zásluhu celý team.
YOU ARE READING
V zajatí
ActionDej sa odohráva v Afganistane v roku 2011. Kde americkým vojakom nevyšla akcia a bola pri tom zajatá poručíčka amerického námorníctva Catherine Rollinsová. V zajatí strávila celé dva roky, ktoré boli plné násilia, mučenia a čakania na záchranu zo st...