Potom ako ho Lena ošetrila zavolal si Steva ku sebe Blackbern aby sa s ním porozprával a uistil sa, že Steve bude v poriadku a už podobný skutok nespraví. Kým Blackbern sa s ním rozprával vošiel do stanu generál Howard a chcel aby bol Steve vyšetrený psychologičkou a aby sa uistil aj on, že je psychicky v poriadku. No túto možnosť samozrejme Steve odmietol. Potom prišla generálovi Howardovi správa, že našu základňu navštívi delegácia z Washingtonu aby sa stretla s nami a aj s civilným obyvateľstvom a team, ktorý mal zachrániť Rollinsovú tak teraz musí robiť ochranku a zaistiť bezpečnosť delegácie. Táto činnosť nebola ani mne veľmi príjemná a nie to ešte Stevovi, ktorý chce zachrániť život svojej láske a robí všetko preto aby ju našiel aj keď tým porušuje pravidlá a nariadenia hlavného velenia. Pred príchodom delegácie sme si museli všetci ešte raz prejsť plán. Teraz sa prioritou stalo chránenie delegácie pred záchranou života Rollinsovej. Toto sme všetci ťažko znášali lebo Rollinsová bola pre nás sestra a hlavne bola jedna z nás. Po porade všetci vyšli von zo stanu a ja som išiel za Stevom aby som sa s ním porozprával o jeho úteku zo základni. Samozrejme keď ma videl začal sa skrývať lebo nemal záujem sa o tom so mnou rozprávať. Ja som nemal záujem sa s ním naháňať a tak som radšej išiel za Blackbernom aby som sa s ním porozprával o Stevovi.
,, Blackbern myslíš, že sa Steve dokáže ovládať keď nemyslí na nič iné než na Rollinsovú?"
,, Neviem či to dokáže, ale bude musieť predýchať fakt a ten je, že teraz budeme musieť chrániť delegáciu z Washingtonu."
,, No pokiaľ viem on politikov a tie ich reči veľmi nemusí a preto mám obavy aby si udržal nervy."
,, Mark ty si myslíš, že by Steve mohol stratiť kontrolu nad sebou?"
,, No ak je to pravda tak ho budem mať radšej pod kontrolou a preto som sa rozhodol, že pôjdem do terénu aj ja."
Potom ako to dopovedal si nechal doniesť svoju výstroj, ktorú musí v teréne mať. Potom som videl ako k nemu prišla Lena a oznámila mu zlú správu. Chcel som vedieť o čo sa jedná a preto som išiel za Lenou aby som sa s ňou porozprával.
,, Lena môžem ťa nachvíľu vyrušiť?"
,, Jasné Mark."
,, Môžem vedieť, že o čom ste sa rozprávali s Blackbernom?"
,, Mark poviem ti to, ale mám podmienku."
,, Dobre sľubujem a aká je tá podmienka?"
,, To čo ti poviem sa nikto iný od teba nedozvie."
,, Áno sľubujem."
,, Ok. Pred malou chvíľou bola poručíčka Catherine Rollinsová vyhlásená za zabitú v akcii."
,, Čo?"
,, Počul si je vyhlásená ako zabitá v akcii a to som oznámila aj Blackbernovi."
,, Aha no Steve sa s tým odmietne zmieriť a bude ju hľadať aj ďalej."
,, My to vieme a za zabitú v akcii ju vyhlásil kongresman pre ozbrojené sily, ktorý je aj členom delegácie."
,, Keď sa to dozvie Steve tak určite sa neovládne a stratí nad sebou kontrolu."
,, Áno to vieme a práve preto pôjde s nimi teraz do terénu aj Blackbern aby vedel kontrolovať Steva."
,, No to je veľmi dobré rozhodnutie od Blackberna."
,, Veru to je. Ja som tiež toho názoru Mark."Kým sme sa my rozprávali tak tú správu sa dozvedel Steve a problém bol na svete. Ako prvý jeho hnev pocítil na vlastnej koži Michael Traceur. Lena hneď ako to videla kričala na Adama a na Blackberna aby prišli Steva spacifikovať. Potom ako sa im podarilo ho spacifikovať mu Lena pichla injekciu na ukľudnenie lebo by tam kongresmana asi zabil, že vyhlásil Rollinsovú za zabitú v akcii. Vedeli sme, že Catherine je jeho životná láska a za ňu položí aj svoj vlastný život.
YOU ARE READING
V zajatí
ActionDej sa odohráva v Afganistane v roku 2011. Kde americkým vojakom nevyšla akcia a bola pri tom zajatá poručíčka amerického námorníctva Catherine Rollinsová. V zajatí strávila celé dva roky, ktoré boli plné násilia, mučenia a čakania na záchranu zo st...