Po neúspechu akcie BLACKWATHER panovala na základni veľmi zlá a smutná atmosféra. Všetci boli sklamaní z toho, že Rollinsovej nedokázali pomôcť ani tí najlepší z najlepších a bohužiaľ je už mŕtva. Potom však vyšiel von zo stanu generál Howard a prikázal aby sme si všetci nastúpili.
,, Vojaci armády Spojených štátov amerických, mariňáci, námorníci moji bratia v zbraniach viem, že si mnohí z vás myslia, že poručíčka Rollinsová zomrela no ja si to nemyslím a neverím tomu pokiaľ nenájdeme jej telo."
,, Generál ako to myslíte?"
,, Myslím to tak, že pokiaľ nenájdeme jej telo budeme aj naďalej hľadať živú vojačku."Po tomto príhovore nám dal generál Howard rozchod a my sme tak znova mali nádej, že Rollinsová žije. Kým my sme sa aspoň kus snažili zabudnúť na to aké fotky záchranný team našiel a videl tak Steve sa s tým stále nevedel zmieriť. Keď išla okolo mňa Lena tak som ju zastavil.
,, Lena môžeš nachvíľu?"
,, Jasné Mark čo potrebuješ?"
,, Chcem vedieť ako je na tom Steve?"
,, No pravdu povediac je na tom zle."
,, Môžem sa s ním porozprávať?"
,, Radšej nie lebo je teraz nevyspytateľný."
,, Myslíš, že by mi mohol ublížiť?"
,, To neviem, ale podľa toho čo som videla v teréne tak áno mohol by ti ublížiť."
,, A čo si videla v teréne?"
,, No Steve zabil vlastnými rukami dvoch mužov bez milosti."
,, Ako zabil?"
,, Normálne ich ubil k smrti."
,, To vážne?"
,, Áno smrteľne vážne."Po týchto slovách som sa začal tak trochu aj báť aby si Steve nevybil zlosť na mne a nebodaj mi aj nejako neublížil. No keď som sa dozvedel, že je kľudný lebo ešte stále pôsobí liek na upokojenie, ktorý mu bol podaný injekčne tak som si vydýchol.
No súcitím so Stevom lebo keď by sa jednalo o moju priateľku tiež by som tak jednal ako on. Proste je podráždený a nervózny lebo nevie čo je s Rollinsovou či žije alebo je naozaj mŕtva. Keď vyšiel zo stanu Eric tak som sa ho spýtal či bude Steve nejako potrestaný za to, že umučil a podrezal hrdlo teroristovi a on mi povedal, že nebude to riešiť žiadnym spôsobom. Potom sa vonku začal schádzať team aby sa aspoň kus rozptýlili pred ďalším nasadením do akcie. Išiel som ku nim aby som sa porozprával s Jassmine,, Ahoj Jassmine môžem ťa nachvíľu vyrušiť?"
,, Jasné Mark čo potrebuješ?"
,, Chcem sa spýtať či by si ma nezobrala do teamu."
,, No o tom ja nerozhodujem."
,, A kto o tom rozhoduje?"
,, Eric lebo on je operačný dôstojník."
,, Takže sa musím opýtať Erica?"
,, Áno presne tak musíš sa opýtať Erica."
,, Dobre ďakujem Jassmine."
,, Nemáš za čo."Steve Perry
Catherine láska moja jediná viem, že nie si mŕtva a hľadám ťa stále len neviem ako mám ďaleko ísť a hľadať. Veľmi mi chýbaš a chcem byť s tebou každú minútu až do konca svojho života. Tvoj odkaz, ktorý si mi nechala v jaskyni som našiel a pochopil čo mi tým naznačuješ. Láska vydrž ja ťa nájdem aj keď by som mal prejsť celý blízky východ.
Kým my sme večer sedeli pri ohni a rozprávali si historky zo života a rôzne vtipy tak Steve sa pomaly zotavil a samozrejme začal plánovať akciu na vlastnú päsť a tak aby o tom nikto nevedel a nemal ani potuchy kde sa nachádza.
YOU ARE READING
V zajatí
ActionDej sa odohráva v Afganistane v roku 2011. Kde americkým vojakom nevyšla akcia a bola pri tom zajatá poručíčka amerického námorníctva Catherine Rollinsová. V zajatí strávila celé dva roky, ktoré boli plné násilia, mučenia a čakania na záchranu zo st...