Po porade dostali voľno aby skontrolovali výstroj, výzbroj a zbrane, ktoré budú počas akcie používať. Ako som išiel okolo spŕch tak som si všimol Steva ako tam sedí a v rukách drží fotku Rollinsovej a stále sa na ňu pozeral. V tom ku nemu prišiel Adam a povedal mu, že sa dozvedel kto mal kryť Rollinsovej chrbát no ušiel ako zbitý pes.
Catherine Rollinsová
Steve láska moja keď by si len vedel ako veľmi mi chýbaš a ako veľmi by som chcela byť teraz s tebou doma a užívať si pekné chvíle na pláži. Dúfam, že si pre mňa prídeš láska a z týchto hajzlov urobíš sito na rezance. Keď by si vedel ako veľmi tu trpím a aké tu mám podmienky tak by si bol znechutený. Je to už skoro rok a ja som ešte stále v rukách Talibanu a stále verím, že moja krajina sem pošle špeciálne jednotky aby ma oslobodili. Tak veľmi by som chcela vidieť svoju rodinu, ktorá ma čaká doma.
,, Adam povedz mi prosím ťa meno toho kreténa, ktorý sa posral a dovolil aby Catherine zajal Taliban!"
,, Steve keď ti to poviem nebude sa ti to páčiť."
,, Tak hovor nech mu rozbijem hubu."
,, Kroť svoje emócie a snaž sa to riešiť s chladnou hlavou."
,, Dobre pokúsim sa hlavne mi povedz to meno."
,, Ten vojak, ktorý ju mal kryť bol Mark.'
,, Mark?"
,, Áno bol to Mark."
,, Dobre ďakujem."
,, Nemáš za čo."
,, Ale Steve neurob žiadnu hlúposť!"
,, Neboj sa nespravím!"Videl som ako sa pozerá mojím smerom a je poriadne nahnevaný. Otočil som sa mu chrbtom a chcel som odísť keď som v tom zo zadu počul ako na mňa niekto kričí.
,, Mark ty posratý hajzel zabijem ťa za to čo si spôsobil!"
Hneď ako som sa otočil dostal som od Steva poriadnu ranu päsťou do tváre. Spadol som na zem a Steve ma začal biť hlava nehlava. Až napokon ho chytili ďalší členovia teamu a strhli ho zo mňa lebo by mal bol schopný aj zabiť. Potom som už len videl ako ho ťahajú so sebou do stanu a on sa im zpieral. Mali s ním čo robiť štyria ľudia aby ho udržali. Ako som už spomínal keď sa jedná o Catherine tak Steve stráca rozum a teraz sa to ukázalo. Potom ako ho horko ťažko dostali do stanu vyšla z tadiaľ Jassmine a ja som sa jej opýtal ako je na tom Steve a ona mi povedala aby som sa radšej držal ďalej od neho. No ja som neposlúchol a išiel som okolo stanu kde bol Steve a ďalší z teamu a počul som ako Steve hovorí Adamovi, že ma zabije ak sa Catherine niečo stane.
Afganistan 23.1.2012
V skorých ranných hodinách bol záchranný team vyslaný do provincie Kápísá aby zachránil Catherine. Mne aj odľahlo lebo Steve tak bude ďaleko odo mňa a bude zaujatý prácou v teréne. Jeho úlohou je totižto v prípade potreby naviesť letecký útok na pozície Talibanu. Všetci na základni veríme, že sa táto operácia podarí a Rollinsová sa vráti domov živá a zdravá.
Steve Perry
Catherine láska moja jediná milujem ťa najviac na svete si pre mňa všetkým. Láska teraz by som bol radšej s tebou doma a užívali by sme si voľný deň ako sme to vždy robili. Verím, že ťa už čoskoro zachránime a pôjdeme spolu domov a viem, že to zvládneš zatiaľ v zajatí lebo ty si silná žena. V mojích myšlienkach si stále Catherine a myslím na deň keď sme sa spolu spoznali a tvoj krásny úsmev. Láska veľmi mi chýbaš a už by som veľmi chcel byť s tebou.
Vedel som, že teamu velia dvaja velitelia a každý z nich je z iného útvaru ozbrojených síl Spojených štátov amerických. No bol som si istý, že to nebude problém lebo sú to všetko profesionáli, ktorí majú za sebou stovky takýchto akcií.
YOU ARE READING
V zajatí
ActionDej sa odohráva v Afganistane v roku 2011. Kde americkým vojakom nevyšla akcia a bola pri tom zajatá poručíčka amerického námorníctva Catherine Rollinsová. V zajatí strávila celé dva roky, ktoré boli plné násilia, mučenia a čakania na záchranu zo st...