12. Kapitola

4 1 0
                                    

Samozrejme kým Steve oddychoval v stane tak na základňu prišla delegácia z Washingtonu. Team sa zvítal s ministrom obrany, kongresmanom pre ozbrojené sily a admirálom Jackobom Bishopom. Potom im generál Howard išiel ukázať ich ubytovanie. Krátko po tom ako ich ubytovali tak zo stanu vyšiel Steve a začal sa pýtať či už máme nejaké nové správy o Catherine. Všetci sme mu hovorili, že nemáme žiadne nové správy o Rollinsovej a samozrejme nikto mu nechcel povedať o tom, že na základni je už aj delegácia z Washingtonu aby náhodou sa nešiel porozprávať s kongresmanom. Každý vedel, že ráno sa to Steve tak či tak dozvie lebo bude aj s teamom zabezpečovať ochranu. Samozrejme to ešte nikto nevedel, že na ceste je ďalší team, ktorý má za úlohu posilniť prvý team.

Catherine Rollinsová

Je to už rok čo ma zajal Taliban a ešte ma nikto nenašiel a ani nezachránil. Team, ktorý sem poslali kde je aj Steve určite už stiahli. Dúfam však aspoň v to, že Steve v tej jaskyni našiel odkaz odo mňa, ktorý som napísala a ukryla pod kameň. V týchto neľudských podmienkach už pomaly strácam nádej na záchranu zo strany mojej krajiny. Samozrejme mám výcvik prežitia a som vycvičená aj na to aby som vydržala mučenie. No som si vedomá aj toho, že doma ma už vyhlásili za zabitú v akcii. No aj tak stále dúfam v moju záchranu a návrat domov k rodine, priateľom a mojej láske Stevovi.

Steve Perry

Láska moja kde si? Daj mi aspoň znamenie aby som vedel, kde ťa mám hľadať. Velenie ťa vyhlásilo za zabitú v akcii no ja tomu neverím a ani nikdy nebudem veriť lebo ty si silná žena, ktorá už zvládla toho veľa. Catherine keď budem musieť ísť za tebou aj horúceho pekla tak pôjdem. Viem, že si stále nažive a preto ťa neprestanem hľadať. Láska vydrž to ešte prosím. Ja robím všetko preto aby som ťa našiel a aby sme už boli spolu.

Keď som videl Steva ako sedí na lavičke a trápi sa kvôli tomu, že mu veľmi chýba Rollinsová tak mi ho bolo veľmi ľúto. Potom som videl ako od unimobuniek prichádza delegácia. Na základni ich už čakali obrnené vozidlá, v ktorých sa prepravia až na miesto stretnutia s civilným obyvateľstvom. Samozrejme kým delegácia nastupovala do vozidla team dostával posledné rozkazy. Potom ako skončili krátku poradu všetci vyšli zo stanu a išli ku konvoju a videl som samozrejme aj Blackberna ako ide vo výstroji aj a teamom do vozidla. Vtedy som už vedel, že Steve bude pod kontrolou a bude si držať nervy na uzde. Potom ako všetci nastúpili tak konvoj vyrazil zo základni smerom do Kábulu, kde sa kongresman mal stretnúť s lekármi tamojšej nemocnice. Ako zákon schválnosti Steve bol v jednom vozidle s kongresmanom. Mali naplánované stretnutie s lekármi nemocnice v provincii Nangarhar aby tak ukázali svetu aké sú tam dobré vzťahy medzi koaličnými jednotkami a afgáncami a urobiť si pár fotiek s miestnymi deťmi. Samozrejme už hneď po príchode do nemocnice nastal problém a my sme museli reagovať na pravdepodobné ohrozenie. A tak sme sa museli kongresmana odviesť do bezpečia zatiaľ čo ďalší chalani zadržali potenciálneho teroristu. Nakoniec pri vypočúvaní povedal, že mu do nemocnice doviezli manželku a on išiel za ňou. Zatiaľ čo kongresman aj s delegáciou boli vo vedľajšej miestnosti my sme dostali zo základne v Jalalabáde informáciu o tom, že do Afganistanu prišiel najlepší atentátnik a bývalý sniper sýrskej armády Abbu Ali. Samozrejme vedeli sme, že to neustrážime a tak sme chceli návštevu nemocnice ukončiť no kongresman samozrejme odmietol a bol proti dokonca chcel Adama zbaviť velenia. Blackbern to akceptoval a aj ostatní. Nakoniec si zaumienil, že prehovorí pred novinármi a to vonka na dvore nemocnice. Samozrejme ako sa dalo čakať neustrážili sme to a bol zastrelený veliteľ štátnej polície v Afganistane no z kongresmanovi a nikomu z delegácie sa nič nestalo a preto boli urýchlene eskortovaní na základňu v Jalalabáde. A ostatní sa snažili chytiť snipra. Samozrejme sa im to podarilo a Abbu Ali bol zastrelený.

V zajatíWhere stories live. Discover now