— Wszystkie koty wystarczająco dorosłe, by samodzielnie polować zbiorą się pod Wysokim głazem — miauknął czarny przywódca, a gdy wszyscy się zebrali dodał. — Miałem wizję od klanu Gwiazdy. Była ona o wielkiej wojnie i musimy zebrać wszystkie klany i połączyć siły. Co wy na to? — miauknął pytająco czarny przywódca, a wszystkie koty go poparły głośnym miauknięciem.
Minęły już cztery wschody słońca od przepowiedni klanu Gwiazdy i wszystkie klany zebrały się w obozie klanu Księżyca. Do tego czasu wszystkie cztery klany się zjednoczyły, ale tylko Księżyc widział drugą wizję od klanu Gwiazdy, w której przywódca klanu Pioruna i przywódca klanu Cienia uciekają, a jego siostry cały czas myślały o kotach z ich przeciwnej strony, i o rudym kocie stojący po ich stronie z pierwszej wizji nie wiedząc kto jest tymi kotami, bo dopiero w drugiej wizji Księżyc zrozumiał, że rudy kot to przywódca klanu Pioruna, a koty z przeciwnej strony to koty z klanu Cienia.
Wszystkie koty z czterech klanów ciężko pracowały, bo wiedziały, że koty które ich zaatakują mogą tu być i w każdej chwili zaatakować, więc dlatego Szara Pręga, Burzowy Cień, Mysi Skok, Wodny Pysk, Rdzawe Tchnienie i Fiołkowy Pazur, Kamienna Łapa i Sójcza Łapa patrolują cały las, Klonowy Pazur, Ciernista Stopa, Jastrzębie Oko, Paprotkowy Zmierzch, Iskrzące Futro, Mroczna Nadzieja, Kamienna Łapa i Bukowa Łapa na patrol łowiecki, Borsuczy Kieł, Nagietkowe Pióro i Lwia Łapa przynoszą gałązki na uodpornienie ogrodzenia, a reszta kotów uodparnia ogrodzenie, żeby żaden kot go nie przeskoczył, a przywódcy omawiali plan jak wygrać wojnę bez wielkich strat. Księżyc chciał zaatakować ich ze wszystkich stron, ale tak to by każdy uczeń i wojownik musiałby walczyć w pojedynkę z kotami, które walczyły wiele lat, Rubinka miała plan żeby zaatakować z tyłu, ale mieliby za małe szanse, żeby wygrać, bo jakby przeciwnicy się odwrócili i zareagowali to wojownicy po ich stronie mieli podrapane brzuchy przez nagły atak przeciwników, Róża miała najlepszy plan, który miał być taki, że zaatakują z tej strony co będą patrzeć, a jak będą się wycofywać to drugi oddział złapie ich znienacka, bo będzie z tyłu. Każdy przywódca zgodził się z Różą, a Lilia pomyślała jeszcze trzeci oddział, który będzie na wypadek, gdyby chcieli uciec w głąb lasu, a wtedy złe koty będą miały jedyne wyjście ucieczki, czyli łąkę.
— Wszystkie koty wystarczająco dorosłe, by samodzielnie polować zbiorą się pod Wysokim głazem — miauknął czarny przywódca, a wszystkie koty się zebrały, a czarny przywódca mówił dalej i wyszedł na przód. — Wszyscy wiemy, że czeka nas wielki atak, więc musimy się na to przygotować i uzgodniłem z siostrami, że będziemy mieć nowych uczniów. Mięta, Ogień, Lód, Jaskółka, Orzeł, Jabłuszko, Dąb i Niebo wystąpcie. Wiem, że nie mają jeszcze sześć księżyców, ale klan Gwiazdy zrozumie, że mamy ciężkie czasy i musimy mieć więcej łap do pracy — miauknął czarny przywódca, a wywołane koty wystąpiły. — Mięto od dzisiaj do nadania ci imienia medyka nazywasz się Miętowa Łapa twoim mentorem będzie Wietrzna Chmura, wiem że nauczy cię wszystkiego co potrafi, a klanowi Lasu (klan Lasu to połączenie wszystkich czterech klanów na czas przygotowania do wojny i do jej skończenia) przyda się dodatkowy uczeń medyka, żeby przynosił potrzebne zioła i zabierał rannych z pola bitwy — po tych słowach biały kocur dotknął nosem nosa swojej nowej uczennicy. — Ogniu od dzisiaj do nadania ci imienia wojownika nazywasz się Ognista Łapa twoim mentorem będzie Ciernista Stopa, wiem że nauczy cię wszystkiego co potrafi — po tych słowach czarna kotka dotknęła nosem nosa swojego nowego ucznia. — Lodzie od dzisiaj do nadania ci imienia wojownika nazywasz się Lodowa Łapa twoim mentorem będzie Fiołkowy Pazur, wiem że nauczy cię wszystkiego co potrafi — po tych słowach szary kocur dotknął nosem nosa swojego nowego ucznia, a Rubinowa Gwiazda wyszła na przód i zaczęła mówić. — Jaskółko od dzisiaj do nadania ci imienia wojownika nazywasz się Jaskółcza Łapa twoim mentorem będzie Mroczna Nadzieja, wiem że nauczy cię wszystkiego co potrafi — po tych słowach czarna kotka dotknęła nosem nosa swojej nowej uczennicy. — Orle od dzisiaj do nadania ci imienia medyka nazywasz się Orla Łapa twoim mentorem będzie Omszony Głaz, wiem że nauczy cię wszystkiego co potrafi — po tych słowach złota kotka dotknęła nosem nosa swojej nowej uczennicy, a Liliowa Gwiazda wyszła na przód i zaczęła mówić. — Jabłuszko od dzisiaj do nadania ci imienia wojownika nazywasz się Jabłkowa Łapa twoim mentorem będzie Wodny Pysk, wiem że nauczy cię wszystkiego co potrafi — po tych słowach czarna kotka dotknęła nosem nosa swojego nowego ucznia, a Różowa Gwiazda wyszła na przód i zaczęła mówić. — Dębie od dzisiaj do nadania ci imienia wojownika twoim mentorem będzie Rdzawe Tchnienie, wiem że nauczy cię wszystkiego co potrafi — po tych słowach rudy kocur dotknął nosem nosa swojego nowego ucznia. — Niebo od dzisiaj do nadania ci imienia wojownika nazywasz się Podniebna Łapa twoim mentorem będzie Błotnista Sadzawka, wiem że nauczy cię wszystkiego co potrafi — po tych słowach biała kotka dotknęła nosem nosa swojego nowego ucznia, a czarny przywódca machnął ogonem na znak, że zebranie się skończyło.
CZYTASZ
Wojownicy. Nowa Era. Powrót Klanów ✔️
De TodoKsiążka jest pierwszym tomem z mojej wojowniczej serii, a sam tom jest w korekcie, więc proszę o cierpliwość z czekaniem na rozdziały. Były klany, cztery klany... Nazywały się Klan Pioruna, Klan Rzeki, Klan Cienia i Klan Wiatru, a każdy członek...