•Rebeka
Ljudi su dolazili, sva mesta su bila popunjena, osim jednog. Mesto do mene je bilo prazno, još uvek nisu krenule pohvale, verovatno je to mesto od našeg najboljeg glumca. Videćemo da li je najbolji. Nasmešim se sebi u bradu te još jednom pogledam u mesto do sebe. I dalje je prazno.
Rebeka: ,,Kako može biti najbolji ako kasni celih sat vremena?" -Upitam režisera sa velikim zadovoljstvom, očekivala sam da će sada početi hvaliti nekog drugog glumca, ali ništa od toga.
Režiser: ,,Stići će, verovatno je gužva u saobraćaju, strpi se još malo. -Nije ga hvalio, ali ga je opravdavao, zašto to radi? Da li je blizak sa tim glumcem? Pokušavala sam naći opravdanje za režisera, ali nisam uspela.
Bogdan: ,,Rebeka je postavila dobro pitanje, sve nas ovde zanima kako je on najbolji, možda je stvarno najbolji ali to ne znači da može imati privilegije!" -Rekao je baš glasno, izgleda da je i on počeo gubiti strpljenje. Ovaj dečko počinje da mi se svidja. Kako beše, Bogdan? Ma neka ide život, neće se valjda ljutiti, zar ne?
Rebeka: ,,Slažem se sa Bogdanom." -Dodam. Režiseru se već nisu svideli naši stavovi, ali sam je kriv za to. Tada skrene pogled sa nas dvoje na nekog dečka. Poznat mi je od nekud, sigurna sam. Dečko tamne, crne kose i zelenih očiju je ušetao u restoran te zauzeo mesto pored mene. Znači to je taj.
Režiser: ,,Dobrodošao Viktore!" -To je bilo jedino rečeno od kako je on ušao. Svi su gledali u njega, dve devojke koje su sedele za našim stolom su blaže rečeno zinule.
Rebeka: ,,Pazite ispašće vam bale!" -Morala sam da dodam, bilo je jače od mene. Dečko i nije toliko lep da bi balavile za njim, a i ne pristaje jednoj glumici, pogotovo kada su novinari svuda.
Režiser: ,,Rebeka, pazi na jezik." -Mrzim kada ovo radi. Ali, ja neću ćutati, jednostavno ne mogu.
Rebeka: ,,To što ste me odgajili ne znači da moram da vas slušam!" -Naravno da znači, praktično mi je bio otac, ali ako on nema poštovanja prema meni, zašto bih ja imala prema njemu?
Viktor: ,,Od kada je mala Bekica tako drčna?" -Bekica? On je mene nazvao Bekica? Tako me nisu zvali još od internata. On, znala sam.
Rebeka: ,,Bakeru, Rebeka koju si poznavao je mrtva odavno." -Rekla sam odsečno...
YOU ARE READING
Scena ljubavi
FantasyŠta biste rekli kada bismo vam ponudili pravu ljubavnu romansu kao sa holivudskog platna? U svakom smislu te reči. Viktor i Rebeka su talentovani umetnici koji se silom okolnosti nalaze na snimanju serije. Da li će hemija biti prisutna i izvan scene...