Najbolja i najbolji

3 0 0
                                    

•Hana
Hana: ,,Iskoristio si najbolju, ne zaboravi to!" -Glas mi je drhtao. Znao je da sam zaljubljena u njega, a on je to koristio protiv mene.
Viktor: ,,Hoćeš reći da ti se više ne svidjam?" -Rekao mi je tako da sam se naježila. Nisam najbolje razumela njegovo pitanje.
Hana: ,,Šta?" -Upitam ga a on prevrne očima.
Viktor: ,,Rekla si da sam te iskoristio, zar ne misliš da bih mogao to opet uraditi?" -Govorio je dok je njegova ruka prelazila preko moje noge. Ustala sam sa stolice, pokupila svoje stvari...
Hana: ,,Koristio si moja osećanja prema meni, više nećeš, više nisam glupa!" -Svi koji su sedeli za stolom su gledali u nas. Gorim, obrazi su mi se zacrveneli. Neki su se smejali, a neki su se osećali neprijatno, čak viśe i od mene. Napustila sam restoran što sam brže mogla...
•Viktor
Viktor: ,,Dragi moji, ispašće vam oči!" -Kao da ih je ta rečenica trgla, svi su se vratili svojim razgovorima.
Ognjen: ,,Brate, šta se sada desilo?" -Upitao je Ognjen, oduvek mu je trebalo više vremena da shvati neke stvari.
Viktor: ,,Prebacuje mi za ono veče!" -Tada je vodu koja se nalazila u njegovim ustima našla na stolu. Zagrcnuo se vodom, kada ga je to prošlo počeo se smejati.
Ognjen: ,,Malena i dalje misli da je ti voliš?" -Rekao je više sa nekom dozom ironije nego u šali. Nije preboleo to što je ona bila zaljubljena u mene. Nije mi oprostio što sam to veče spavao sa njom, pokušava ali mu ne ide.
Viktor: ,,Tvoja je, sad imaš veće šanse!" -Rekao sam u šaljivom kontekstu. Više nije mali bubuljičavi klinac, sada ga svaka druga želi, zašto da ne pokuša sa Hanom?
Ognjen: ,,Kaže mi tip koji nikada nije smeo prići 'Bekici' na lep način, a oduvek ju je želeo!" -Kaže provokatorski. Naravno da nisam smeo, niko nije. Bila je mala i laka za izmanipulisati. Nisam želeo da budem takav prema njoj, jednostavno reči su same izlazile iz mene, a dela, zbog njih se najviše kajem.
Ognjen: ,,Šta misliš da li bi te ona htela posle svega?" -Doda sa nekim podlim smeškom. Ou, ne, naumio je nešto.
Viktor: ,,Ne bi, nije laka poput nekih." -Aludirao sam na Hanu, više mu nije bilo svejedno.
Ognjen: ,,Biće mi čast da pokušam nešto sa Rebekom!" -Znao sam. Iskoristiće je isto kao što sam i ja Hanu. Samo zbog mržnje koju oseća prema meni. Da sam znao tada da je voli nikada ne bih spavao sa njom, koliko puta treba to da mu ponovim?
Viktor: ,,Nećeš je iskoristiti, čak ni sa tolikom mržnjom kojom osećaš prema meni. Povredićeš samog sebe ako bi nju povredio, znam te, ti i ja nismo isto. Ti si bolji, uvek si i bio!" -Rekao sam mu sve kako sam i mislio. Nema on 'muda' za tako nešto, osećao bi krivicu.
Ognjen: ,,Možda je vreme za promenu, ipak sam imao od koga da učim. 'Najbolji'!" - To najbolji je izgovarao dok je rukama pokazivao znake navoda. Neće to uraditi stvarno, zar ne? Nema šanse, nije on takav, neće se promeniti, neću to dozvoliti.

Scena ljubaviWhere stories live. Discover now