Zabranjena tema

3 0 0
                                    

•Rebeka
Rebeka: ,,Evo idem!" -Govorim veoma glasno kako bi me osoba, koja se nalazi ispred vrata čula. Lupanje nije prestajalo, šta je ovako bitno u osam ujutru? Otvaram vrata, nervozna i ushićena Dijana ulazi, odmeri me te počne da paniči.
Dijana: ,,Zakasnićemo, a ti još nisi spremna, hajde malena šta čekaš? Za dva minuta da si ovde!" -Počela je da viče na mene, pa šta ako zakasnimo?
Rebeka: ,,Ne zovi me malena, znaš da me to nervira više i od Bekice!" -Rekla sam joj preteći, i ako njoj nije zvučalo tako, znala je da se ne mogu naljutiti na nju, uvek je na neki sladak način to koristila. Otišla sam u svoju sobu da se spremim. Kako očekuje da budem spremna za dva minuta kada sam tek ustala, ni kafu nisam popila. Dolazim do nje, spremna za polazak. Ona me opet odmeri ali ovog puta je bila nasmejana.
Dijana: ,,Malena, izgledaš savršeno!" -Pohvalila je moj izgled. Nije ovo ni približno savršenom, ali lepo je čuti to. Kada mi ona to kaže neka toplina oko srca se stvara, moja davno izgubljena sestra  Sećam se kada su nas u internatu stalno mešali, sve smo radile kako bi ličile, volele smo to da radimo, tada su nas prozvali sestrama. Napustile smo hotel, lagano smo šetale do studija. Više je nije bilo briga što ćemo zakasniti, sada je samo htela da priča i priča, kao da je ovo naš poslednji susret.
Dijana: ,,Malena, ima li kakav momčić u tvom životu?" -I ako smo ista generacija, zove me malena, niža sam od nje svega par centimetara, što ona koristi protiv mene. Sve je imalo umanjeno značenje kada sam ja u pitanju.
Rebeka: ,,Tu temu smo odavno zabranile, sećaš se?" -Nagovestim joj na našu zakletvu kada smo imale svega deset godina. Momci u internatu su bili zli, baš zbog toga je tema o momcima bila zabranjena.
Dijana: ,,To je bilo pre deset godina, promenilo se sve, i ti si se promenila, zašto se ne bi i to pravilo promenilo?" -Napravi neku bebeću facu, znala je da ću uraditi sve što želi kada mi napravi takvu facu.
Rebeka: ,,Okej, okej!" -Podigla sam ruke u znak predaje. Ne mogu protiv nje, upornija je.
Rebeka: ,,Nema, nijedan nije savršen poput mene da bi mogao biti u mom životu." -Kažem odlučno, i ako nisam savršena, meni je potreban neko savršen.

Scena ljubaviWhere stories live. Discover now