•Hana
Kako je samo mogla? Upropastila mi je šminku. Blicevi su zasijali, svi pogledi su bili upreti u mene, platiće mi za ovo, kučka.
Hana: ,,Znala sam da će ovo biti loša ideja, ko me je terao da dolazim ovde? " -Upitala sam Sofiju koja me je sa zadovoljstvom slikala. Okrenula sam se prema ogledalu te počela skidati razmazanu šminku sa lica.
Sofija: ,,'ajde opusti se Hana, došle smo radi zabave. Kazni je kao što si to radila i u internatu!" -Predložila je dok me je neumorno slikala. Znam da će sve te slike sutra završiti u novinama, ali ne mogu joj ništa, potrebna mi je.
Hana: ,,Ne mogu!" -Odbrusim joj. Nemam više petnaest. Ne mogu je kazniti, bar ne na taj način.
Sofija: ,,Šta te sprečava? Ne mislim da je tučeš kao pre, već joj samo uzvrati, uradi isto što i ona tebi, samo na naš način!" -Dala mi je odličnu ideju. Na naš način, znači da joj pretvorim život u pakao, opet. Moram smisliti samo šta da joj uradim, voda je i suviše blaga kazna za nju.
Hana: ,,Imaš li ideju?" -Okrenem se prema njoj te spazim njen podli smešak, znači ima par ideji. Uzvratila sam joj smešak te uzela svoj telefon kako bih zapisala sve. Izvukla mi je telefon iz ruku te dodala.
Sofija: ,,Ovo nam neće biti potrebno, nisi sama u ovome." -Nikada mi nije bila jasna njena mržnja prema Rebeki. Moja je opravdana, oduvek je bila glavna tema Viktoru, samo ga je ona zanimala, koliko god sam se trudila. Svoju bol i neuzvraćenu ljubav sam pretvorila u mržnju prema Rebeki. Potpuno zasluženo. Ispričala mi je sve svoje ideje, plan ćemo sprovesti već sutra. Zašto gubiti vreme? Vratile smo se kod ostalih glumaca, primetila sam da je mesto pored Viktora suvo, iskoristila sam priliku, zauzela sam mesto pored njega. Gledao me je sa blagim smeškom na licu, naravno, smešno mu je to šta se desilo. Da je on na mom mestu ne bi se smejao, ostao je isti.
Hana: ,,Zar si i dalje toliko odvratan da uživaš u tudjoj patnji?" -Streljala sam ga pogledom. Zabavno je kada to drugima radi, ali meni neće. Nekada smo bili tim, nije u redu da mi se smeje sad.
Viktor: ,,Učio sam od najbolje, ne zaboravi to!" -Nešto me je preseklo medju grudima, zar stvarno misli tako o meni?
YOU ARE READING
Scena ljubavi
FantasyŠta biste rekli kada bismo vam ponudili pravu ljubavnu romansu kao sa holivudskog platna? U svakom smislu te reči. Viktor i Rebeka su talentovani umetnici koji se silom okolnosti nalaze na snimanju serije. Da li će hemija biti prisutna i izvan scene...