Video

5 0 0
                                    

•Rebeka
Rebeka: ,,Zar si stvarno toliko odvratna osoba?" -Upitala sam Hanu, dok se neprestano smejala. Gledala je video Sofije i Dijane. Približavala je telefon svom uhu kako bi čula o čemu su pričale. Iščupala sam joj telefon iz ruku te obrisala video. Ne mora to slušati, to je nešto izmedju njih dve. Vratila sam joj telefon, a vilica joj je bila do poda. Iznenadjena je zbog toga što sam uradila. Bila je previše iznervirana, vratila je svoj telefon u džep te se okrenula prema meni. Uperila je prst u mene, otvorila je usta pokušavajući pronaći odgovarajuću reč za to što sam obrisala video.
Hana: ,,Ti, kako si mogla?" -Njen prst se par puta našao na mom ramenu. Njen prst se opet uputio prema mom ramenu. Uhvatila sam je za prst koji se nalazio čik do mog ramena.
Rebeka: ,,Još jednom to uradi i slomiću ti prst!" -Istrgla je svoju ruku iz moje, počela je lupati nogama od besa. Nije se usudila podići ruku na mene.
Hana: ,,Proklinjaćeš ovaj dan!" -Govorila je kroz zategnutu vilicu.
Rebeka: ,,Zašto mi to toliko zvuči poznato?" -Nasmejala sam joj se u facu, još davno je ona to rekla, a opet, nikada ništa nije uradila. Krenula sam prema Dijani kako bih joj pomogla, zakačila sam Hanu ramenom te se nasmejala. Hana je nešto dobacila, ali nisam je baš razumela. Pružila sam ruku Dijani, podigla se sa poda, otišla je u garderober kako bi uzela čistu odeću. Pogledala sam u Sofiju, izgledala je kao da očekuje da joj pomognem, ali nisam to uradila. No, čučnula sam do nje, nasmejala sam joj se.
Rebeka: ,,Srećo, sledeći put se potrudi da uradiš to kako treba. Predpostavljam da je to bilo za mene!" -Samo sam iznela činjenicu. Znala sam da će pokušati nešto da urade, ali nisam znala šta tačno.
Sofija: ,,Srećo, sledeća je tvoja" -Rekla je nekako ironično. Ustala sam, par puta sam udarila nogom o pod kako bi se ta prljava voda našla na njoj. Ubrzo sam se i ja našla u garderoberu, kada sam ušla uzela sam odeću na kojoj se nalazio papir sa mojim imenom.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 20, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Scena ljubaviWhere stories live. Discover now