•Rebeka
Zašto se sada pojavio? Posle toliko godina, želi li da opet drhtim pred njim? Pita se od kada sam tako drčna, pa zahvaljujući njemu sam postala takva. Tri godine je on meni ulivao strah u kosti, terao me da drhtim pred njim, da radim sve zbog njega. Ali, neću više, ubio je tu Rebeku. Od ovog trenutka će proklinjati dan kada smo se ponovo sreli. Krenula sam da ustanem kako bih napustila restoran, ali sam uočila čoveka kako bulji u mene sa telefonom u rukama. Oh, opet novinar neki. Promenila sam svoju putanju te se za manje od minuta našla u toaletu. Pogledala sam svoj odraz u ogledalu.
Rebeka: ,,Izgledam savršeno!" -Izustim tiho, ali i ponosno. Tada se čulo otvaranje kabine, krenem prema izlazu ali me zaustavi nečiji glas. Okrenem se i vidim..
Rebeka: ,,Dijana!" -Povikala sam, zagrlila sam je svom snagom.
Dijana: ,,I dalje si savršena." -Rekla je, oduvek mi je davala najlepše komplimente. Ali je u jednom trenutku samo nestala iz mog života, bila mi je najbolji prijatelj, bila mi je jedina bitna osoba u životu, ali onda, tog dana su je odveli dok ih je ona uplakano molila da je puste. Kada sam to videla nisam želela da idem iz internata, to je izgledalo previše zastrašujuće. Kada je režiser došao po mene mislila sam da će to biti najgori dan u mom životu, ali nije. Nju su odveli na drugo mesto, na mesto koje je svakom detetu izazivalo strah i jezu, ali sa druge strane, niko nikada nije saznao gde se to mesto nalazi.
Rebeka: ,,Kako si?" -Nisam znala šta drugo da je pitam, nismo se videle četiri godine, imam toliko toga da joj ispričam ali ne želim da opet samo ispari iz mog života. Ne bih to podnela.
Dijana: ,,Odlično!" -Rekla je sa velikim osmehom na licu.
Dijana: ,,Drago mi je što ćemo raditi na ovom projektu zajedno." -Nasmejala se još više. Čekaj, radićemo zajedno? Kako je nisam spazila za stolom? Nemoguće, verovatno je nešto pobrkala.
Rebeka: ,,Kada si se vratila?" -Povratak, to je sve što mi je sada u glavi. U jednom momentu samo ispari, kao da nikada i nije bila tu, a sada, vratila se.
Dijana: ,,Režiser ti nije rekao? Vraća nam se stara ekipa." -Stara ekipa? O čemu ona priča? Još gore, zašto ja nisam upućena u "povratak stare ekipe?"
YOU ARE READING
Scena ljubavi
FantasyŠta biste rekli kada bismo vam ponudili pravu ljubavnu romansu kao sa holivudskog platna? U svakom smislu te reči. Viktor i Rebeka su talentovani umetnici koji se silom okolnosti nalaze na snimanju serije. Da li će hemija biti prisutna i izvan scene...