Harry
'Hazz, waar gaan we heeheeeeen?!' zeurt Louis. 'Shut the fuck up' grinnik ik. 'NIet pesten' lacht Louis. 'Ik zou niet durven' zeg ik. Ik zit in de auto met Louis. Ik heb een date voor hem geregeld. Ik heb een speedboat gehuurd, gewoon om hem te verrassen. 'Ik haat je' bromt Louis. Ik knijp in zijn knie. 'Echt waar?' grijns ik. 'Ja' zegt Louis. Met mijn ogen op de weg gericht geef ik kusjes op Louis zijn wang. 'Zeker weten' vraag ik. 'Misschien' zegt Louis nu. Ik draai zijn hoofd en zoen hem op zijn mond. 'Oké, ik haat je niet, maar let nou maar op de weg, idioot' lacht Louis. Ik glimlach. 'Dankje'. Ik ga weer rechtop zitten en wijk net optijd uit voor een toeterende vrachtwagen. Louis stompt me tegen mijn bovenarm. 'Rustig hè, Loubear' zeg ik. Louis glimlacht. Ik draai het dak open en de lucht van de zee komt ons tegemoet. 'Doe je ogen dicht' zeg ik. 'Waarom?' zegt Louis. 'Doe nou maar' zeg ik. 'Weet je nog dat ik een uur heb rondgereden met een blinddoek?' vraag ik. 'Dat was leuk' lacht Louis, die nu braaf zijn ogen sluit. 'Ja, dat wel' zeg ik. Het is stil, maar geen ongemakkelijke stilte, gewoon een comfortable stilte. 'Ik hoor zeemeeuwen, en klotsend water' zegt Louis dan. 'Goed geraden' zeg ik, en gooi mijn autodeur open en loop dan om de neus van de auto heen om Louis' deur open te maken. 'Kom maar, my lady' lach ik. Louis doet zijn ogen open en pakt mijn hand. 'Dankje' 'dicht laten!' zeg ik, en dek zijn ogen weer af met mijn handen. Met mijn handen voor zijn ogen waggelen we verder, richting het huisje waar ze speedboaten verhuren. 'Hi, ik heb een boot gereserveerd op naam van Stylinson' zeg ik, als ik een dikke, zwetende, kale man een hand geef. 'Aangenaam meneer Stylinson, ik dacht altijd dat u Styles heette' zegt hij. Ik glimlach. 'Dat denkt iedereen' zeg ik. 'U heeft boat SM 5072 gehuurd, loopt u maar mee' zegt de man. 'Stylinson?' vraagt Louis me. 'Ja sorry' lach ik. 'Wat voor boot heb je gehuurd dan?' vraagt Louis. 'Een grote speedboat' zeg ik. Louis ogen vliegen open en hij straalt. 'Echt?!'. Ik knik. 'Yeahh!' juicht hij. Ik glimlach en geef hem snel een kus. 'Ik hou van je' fluistert Louis. 'Ik van jou' fluister ik terug. 'Zo heren. hier is boat Sm 5072, hij ligt al voor u klaar, blijft u zolang weg als u wenst, mits, tot vanavond 11 uur' zegt de verhuurder. Ik knik. 'Danku' zegt Louis. 'De rekening is al overgemaakt?' vraagt de man. 'Als alles goed is gegaan wel' zeg ik. 'Uitstekend' zegt de man. We lopen naar boot en gaan erin zitten. Ik heb Louis zijn zwembroek al laten aantrekken onder zijn kleren. 'Dus Styles... hoe werkt dit ding?' vraagt Louis. Ik haal mijn schouders op. 'Het zal vast niet zo moeilijk zijn... het is maar een boot' zegt Louis. Ik schiet in de lach. 'Geloof me over een uur zijn we nog niet weg, ga zitten' lach ik. Louis lacht mee. 'Dussss, hier staat off/on, dus misschien is dit een startknop?' zegt Louis. Ik druk op de knop, en weg zijn we. Woeshjj! 'AHHHH, NIET ZO HAAAARD' schreeuwt Louis. Zijn woorden vervagen in de wind.
Louis
Het duurde even, maar we hebben dit ding onder controle. We gaan zo'n 50 km/u nu en het is lekker. Ik heb net even gevaren en nu is Harry weer. We hebben champagne en eten achterin gevonden en ik voer Harry stukjes aardbei en banaan. 'Zullen we gaan zwemmen?' stelt Harry voor zodra hij zijn honderduizendste aardbei heeft doorgeslikt. Ik knik. 'Is dat niet een beetje koud?' vraag ik. Ik ga aan de rand van de boot staan. 'Daar kom je maar op een manier achter' grijnst Harry. 'Waag het niet!!' zeg ik. Harry grijnst. 'Sorry, Love' zegt hij voor hij me een duw geeft. Ik pak snel zijn arm en samen gaan we kopje onder. 'Oh het valt best mee' zeg ik zodra ik boven ben. Ik voel met mijn voeten op de grond. We staan op een ondergrondse zandbank. Gaaf. Ik kan gewoon staan. IK kijk om me heen. 'Hazz? Hazz?!' roep ik. Maar hij is er nog steeds niet. 'Harry!' schreeuw ik nu iets harder. Ik wacht even. Nog steeds geen spoor van hem. 'Cupcake?!' schreeuw ik. Ik voel onder me iets gewegen en voordat ik het weet, zit ik op Harry's nek. Ik klap hem op zijn schouders. 'Wil je dat nooit meer doen?!' vraag ik. 'Wat?' lacht Harry. 'Ik dacht dat je verdronk, you dick!' zeg ik vanaf boven. Ik buk tot ik voor Harry gezicht kan. Hij begint te lachen en zoent me. 'Je smaakt naar zeewater' zeg ik. 'Gek hè' glimlacht Harry. Ik knik en ga weer rechtop zitten. Ik sla mijn handen voor Harry's ogen en aai door zijn krulletjes. 'Noemde je me trouwens nou cupcake?' vraagt Harry lachend. 'Ja' geef ik toe. 'Je bent een cutiepie' zeg ik. 'Aha' grinnikt Harry. 'Een cutiepie'. Harry wankelt even en dan vallen we om. Harry klapt met zijn hoofd op de boot en begint te bloeden. Ik til zijn gezicht naar me op. 'Harry, Harry, gaat het?!' vraag ik. 'Woehh, Ik zie 2 Lou's, heb ik even geluk, heb ik twee keer jou' zegt Harry. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, Harry, ik ben er maar 1'tje!!! We gaan naar de dokter, heel je voorhoofd bloed' zeg ik beslist. 'Je bent wel leuk als je streng bent, zeg' grinnikt Harry. 'Nee, Hazz, eerst moet je hoofd even gehecht worden' zeg ik terwijl ik hem de boot in sjor. 'Ja, ja, meneertje' zegt hij terwijl hij zijn hand tegen zijn hoofd slaat. 'Hazz, niet...' te laat! 'doen...'. Harry kijkt naar zijn hand, veegt nog eens over de snee in zijn hoofd en trekt wit weg. 'Louisss...' zegt hij. 'Ja lieverd, ik weet het, we gaan naar de dokter' zeg ik. Jeetje, ik klink als een moeder die tegen haar kind praat. 'Ja, mama' zegt Harry. 'Ben je duizelig, misselijk, iets in die richting, zie je nog dubbel?' vraag ik. 'Beetje duizelig, zie alles goed' zegt Harry. Ik steek 4 vingers op. 'Hoeveel vingers steek ik op?' vraag ik. '5?' gokt Harry. 'Bijna, het zijn er 4' zeg ik. 'Dat zei ik' zegt Hary. 'Nee, Hazz' zeg ik. 'Kom ik vaar ons terug, ga zitten en trek je kleren aan. 'Oke, juffrouw' zegt Harry. Ik druk op de knop en draai aan het stuur. De motor maakt een raar geluid, en dan staan we stil. 'Kut' schreeuw ik. Ik kijk op de bezinemeter. Tank leeg, geweldig. 'Lou, rustig, het wordt al donker, het gaat prima met me, dan slapen we hier toch gewoon?' zegt Harry. 'We moesten om 11 uur terugzijn' zeg ik. 'Ik bel die vent toch gewoon, het nummer zal vast nog in mijn belgeschiedenis staan.' zegt Harry. 'Goed, goed' zeg ik. 'Maar als het niet gaat met je hoofd, dan... ja ik weet het ook niet. Gooi wel iets van een zwaar metaal naar beneden' zeg ik. 'Harry pakt een touw waaraan een klein ankertje zit en hij draait ermee rond. 'Voilààà' zegt Harry. Ik glimlach.
Het ligt misschien niet zo lekker als Harry's kingsizebed maar het is oké. We hebben alle leren banken uitgeklapt en we hebben wat dekens gezocht, en goddank dat ze er lagen. Ons avondeten bestond uit koude, slappe pizza Hawaï en fruit. Opzich wel oké. Harry heeft zijn armen om me heen geslagen en ik mijn armen om hem heen. We liggen nogal dicht tegen elkaar aan omdat we alleen een paar fleasedekens hebben en het nogal ijzig koud is, zelfs in de zomer. Ik luister naar het klotsen van de golven tegen de boot, de boot wiegt als een babybedje. Hmm, ik wil niet dat dit ooit stopt. 'Ik ook niet' zegt Harry. 'Huh?' vraag ik. 'Je zei het hardop' zegt Harry. Ik kus zijn slaap. 'Welterusten, Hazz' zeg ik. 'Welterusten babyboy' zegt Harry terwijl hij zijn lippen zachtjes op die van mij duwt. Ik kruip dicht tegen hem aan en val in slaap.
JE LEEST
Do you love me?
FanfictionLouis en ik? Nee, dat gaat hem nooit worden. Waarom zou ik onze vriendschappelijke band breken? dat doe ik waarschijndelijk toch wel, als ik zeg wat me dwarszit... (One direction bestaat in dit boek)