Sambungan...
Aku cuba mengikut rentak kakinya dengan perlahan. Alunan lagu romantik Love Story nyanyian Taylor Swift yang bergema dengan perlahan melalui iPod menambah getaran di hati.
We were both young when I first saw you
I close my eyes and the flashback starts
I'm standin' there
On a balcony in summer air
See the lights, see the party, the ball gowns
See you make your way through the crowd
And say, "Hello"
Little did I know.Farah Khan melabuhkan dagunya di bahuku dan kemudiannya bibirnya melekap di situ juga. Rasa seperti kaki tidak lagi memijak bumi hawau. Dapat kudengar Farah Khan turut sama menyanyikan bahagian korus dengan perlahan.
Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say, "Yes"Aku just memejamkan mata dan mengikut langkah tarinya.
"Hania, I'm crazy over you..." bisiknya di telingaku.
Dia kemudiannya menundukkan wajah memandangku. Sepasang matanya sekakan-akan sedang memberitahu aku sesuatu.
"I've dreaming of you. Day and night for the past few months. You are making me crazy".ucapnya.
Anak mata kami bertentangan untuk seketika dan wajah Farah Khan semakin mendekat. Dapat kurasakan bibirnya menyapa lembut bibirku. Lama. Tanpa sedar,tanganku merangkul kemas tubuh Farah.
"Sayang. I love you... I love you so much!"
Aku membalas renungannya disebalik debaran di dada " i love you to so much bae."
Memang cinta ia sangat mengkhayalkan pada aku. Lantas aku menutup wajah dengan kedua-dua belah tangan. Adoi... memang fail la bab-bab ni!
Kedua-dua tangannya dilekapkan ke pipiku.
"Do you really love me?" Tanyanya kepada diriku.
Aku yang semakin tidak keruan terus melarikan anak mata ke arah lain. Aku hanya mengangguk kepala sahaja.
I can see you're blushing. Don't you worry. You look really sexy when you blush." Ucapnya dengan romantik sambil mencium pipi kananku.
"Would you be mine forever?"
Ya tuhan, aku terharu kerana Farah Khan membuktikan dia hanya cintakan aku bukan pada orang lain, lebih-lebih Si Arthur. Aku dapat rasa Arthur hanyalah masa silamnya. Dan dia takkan kembali lagi pada lelaki yang melukai hatinya.
Dan Si Elviana just masa lalunya. Tu pun arwah Elviana jer gilakan si Farah.. sejak dari sekolah rendah. Elviana dulu merupakan kawan baik Farah sejak kecil. And dorang always together. Semua orang cakap dorang macam belangkas asyik berkepit. Farah always jaga Elviana ketika dahulu, lebih-lebih lagi El selalu jatuh sakit sebab antibody dia low. Dalam seminggu wajib demam and Farah ni la yang selalu jaga dia , kasi makan semua. Family dia sibuk pergi outstation sana sini sampaikan. Farah ambil alih semuanya.
Family Elviana kasi amanah dulu dekat si Farah untuk jaga si Elviana. sampaikan timbul perasaan cinta Elviana terhadap si Farah. Sedangkan dirinya just anggap macam adik beradik tak lebih dari tu. Maybe sebabkan caring Farah terhadap Elviana maybe sebab tu juga mula timbul rasa cinta El kepada Farah. Sampaikan Elviana xbuka hati untuk sesiapa pun, sedangkan ramai jer lelaki di luar sana mahukan dirinya. Dia ada rupa, cantik, seksi, bijak serta kaya.
Ni pum aku tahu dari Farah Khan.masa kitorang di Luar Negara ari tu. #sajamasukpartNi😛
Hanya anggukan bersungguh- sungguh yang mampu kuberikan kepadanya. Air mata air mengalir laju dengan perbualannya tadi.
Tangan aku terus melingkar di tubuhnya dan memeluknya dengan kemas. Aku tidak mahu melepaskannya. Aku memang sudah terpukau dengan diri Farah. Aku tidak mampu berfikir dengan waras.
Kepala kusandarkan didadanya. Mendengar setiap detik jantungnya yang semakin melaju, sama seperti aku. Semakin lama semakin aku terpesona. Semakin lama semakin menggetar rasa. Semakin lama kaki ni semakin tidak mampu berdiri.
Farah Khan dengan perlahan merenggangkan dirinya dariku. Kepala kudongakkan dengan perlahan mencari wajah gadis ini dalam cahaya yang samar romantik ini. Tanpa aku duga dia menggendong tubuhku yang kecil ini. Kami sama2 berlabuh diatas katil single. Nasib baik dua2 nya berbadan kurus. Haha..
Renungan matanya yang sangat romantik dan menusuk jiwa membuatkan aku semakin tidak keruan. Deruan nafas Farah suda tidak terkawal lagi saat ni.
Tahulah aku malam ini akan menjadi saksi yang dia akan menjadi milikku. Sentuhannya dapat memukaukan aku. Bagai seorang princess aku dilayan. Terasa dunia ini hanya milik kami berdua sahaja.
Farah membuka bathrobe aku dengan perlahan-lahan. Dengupan jantungku bagaikan terhenti saat ini.
Ia mulai juga membuka baju pikachunya lalu merapatkan lagi dirinya kepada diriku. Terdengar bunyi nafas dia pun macam baru balik dari jogging. Tangannya terus menjalar meneroka seluruh badan aku. Malam ni terjadi lagi malam indah kitorang. Harap si Mika xdengar semuanya.
Sorry author xpndai masukkan part 18x😂 kalau korang nk tlong karangkan boleh just pm tepi klu onz i akan tmbh dkt sini😍
YOU ARE READING
STAY 2!
RandomSecebis kenangan, sebuah kesetiaan untuk sesuatu bernama....CINTA💕 Bae just nak sayang jer! - Farah Khan Cinta perlu pergorbanan, pergorbanan memerlukan keredhaan- Hania Kevin Aku akan membuat semua menderita! Ingat tu.-Someone