LIBBY POV
Selepas hampir 30 minit saya berada dalam bilik air untuk mandi dan cukur apa yang patut dibuang dari badan saya baru saya keluar dari bilik air. Terasa sangat segar apabila sudah mandi. Tanpa membuang masa saya terus ke almari pakaian saya untuk pilih dress yang sesuai untuk birthday party anak Mrs Windscott di kediaman mereka malam ini dan yang lebih menyeronokkan saya akan ditemani oleh Alexander.
Dark navy blue short cocktail dress sheer breaded chiffon menjadi pilihan saya untuk dipakai malam ini. Saya apply light makeup ke muka saya kemudian saya pakai sepasang subang diamond yang saya beli buat pertama kalinya dalam seumur hidup saya. Tiba-tiba pintu apartment saya diketuk. Saya berlari anak ke pintu lalu membuka untuk melihat siapa yang datang. Alexander yang segak dengan button-front shirt dan dress pants menonjolkan lagi ketampanan Alexander.
"Like what you see doll?" Suara Alexander terus menyedarkan saya.
"I have seen better than this." Gurau saya terus Alexander rangkul pinggang saya.
"The moment you become mine, you only can see me. Forget about the guy you have seen better before me." Bilang Alexander dengan nada yang serious.
"I was joking. The guy I said I have seen better is my patient." Bilang saya.
"I'm very possessive what belongs to me and you're my women." Bilang Alexander dengan pandangan yang tajam tepat ke mata saya.
"Okay, okay I get it. You're the only men I want." Bilang saya cuba untuk menenangkan Alexander yang terlebih serious.
"Good."
"Shall we go now?" Tanya saya sambil pakai heels yang sesuai dengan dress saya.
"Let's go. By the way, you look sexy tonight doll. I have to keep you by my side all the time when we are there." Bilang Alexder sambil tangannya melingkar di pinggang saya.
"Why?" Tanya saya.
Alexander membuka pintu penumpang Lykan Hypersport milik Alexander. Saya tidak sangka Alexander memiliki salah satu kereta sport termahal di dunia."Because every man at the party will drooling seeing you." Bilang Alexander sambil main kenyit mata sama saya sebelum menutup pintu kereta. Saya tersenyum dengan gelagat Alexander yang terlebih cemburu.
"I didn't know you own one of the very expensive sports cars in the world." Bilangs saya yang kagum dengan interior kereta ini.
"I own three more at my home." Bilang Alexander yang focus dengan pemanduannya.
"What car?"
"Koenigsegg CCXR Trevita, Lamborghini Veneno Roadster and Ferrari LaFerrari." Balas Alexander dengan selamba. Saya pula jaw dropping bila dengar kereta milik Alexander, semua antara kereta yang termahal di dunia. Saya tertanya-tanya seberapa kaya sebenarnya Alexander?
YOU ARE READING
BS #2 : BILLIONAIRE HEART
RomansaVERY SLOW UPDATE SECOND STORY OF BILLIONAIRE SERIES