1.Dopis z Bradavic

446 19 2
                                    

Bylo normální ráno když v tom najednou na mě zavolala máma „El přišel ti nějaký dopis asi nějaký tajný ctitel." „Haha to určitě." Když jsem dopis uviděla bylo mě jasný od koho je. Otevřela a začala číst.

Dobrý den slečno Grangerová,
Chtěl jsem se vás znovu zeptat jestli by jste neměla zájem chodit na školu čar a kouzel v Bradavicích. Naše škola o vás jeví velyký zájem. Mohla by z vás být dobrá čarodějka. Prosím pořádně to promyslete. Přeji hezký den.

Albus Brumbál

Zase z Bradavic, každý rok minimálně dvakrát mi napíší jestli bych nechtěla nastoupit. „Kdo píše?" zeptala se mamka „zase z Bradavic. Pořád mě píší jestli nechci nastoupit." „El alespoň to zkus. Seznámila bych tě s Harrym a Ronem." řekla mi sestra. Když Herm řekla jméno Harry mamka se tak divně podívala. Nevím co to bylo ale vypadalo že nechce aby o něm mluvila.

Uplynuly týden a já se konečně rozhodla.
Vyšla jsem z pokoje a šla do kuchyně.
„Mami, tati, Herm už jsem se rozhodla. Chci nastoupit do Bradavic." „A nechceš si to přece jen rozmyslet. Doufám že víš že tam budeš celej rok a domů přijedeš jen na prázdniny."řekla mi naštvaně mamka.
„To je super budeme spolu chodit do školy a budeme spolu na pokoji." řekla mi Herm „Jo to bude moc super a můžeš mě i doučovat." opověděla jsem jí a odešla do pokoje. Sedla jsem si ke stolu a začala psát dopis.

Dobrý den pane profesore,
Dlouho jsem přemýšlela a už jsem se rozhodla. Mám zájem nastoupit do Bradavic. Přeji hezký den.

                                   Elizabeth Grangerová

Večer jsem si povídala s Herm (máme pokoj spolu) „Herm víš co mě zajímá?" „Co El?" „Proč si Brumbál myslí že ze mě může být dobrá čarodějka když jsem mudla. A o kouzlení nevím nic." „To vážně netuším, ale taky mě to zajímá."

Trochu kratší kapitola protože nevím jak se tento příběh chití🌸
Jinak budou mnohem delší části❤️🌸
Jenom bych chtěla zmínit dokonalý příběh jménem Nathalia Delacour od ballerkaa 🌸 tak si ho běžte přečíst❤️

Princezna Nebelvíru🖤 [HP fan-fikce]Kde žijí příběhy. Začni objevovat