4.Draco Malfoy

307 14 1
                                    

Ráno jsem se probudila opět jako první. Šla jsem se obléct. Vzala jsem si šedý tepláky a černý tričko. Šla jsem do koupelny si udělat higienu. Když jsem vyšla holky ještě nebyly vzhůru. Podívala jsem se na hodiny a bylo teprve pět. Venku ještě byla tma tak jsem se rozhodla že se půjdu projít.

Když jsem došla ke knihovně někoho jsem uviděla a lekla jsem se že to je nějaký profesor. „Je tu někdo?" zavolal blonďák který vyšel z knihovny. „A-ahoj Draco" „Je ahoj El. Lekl jsem se že jde profesor." „Já taky" „Co tady tak brzo ráno děláš?" „Na tu stejnou otázku se můžu zeptat já tebe." Draco se začal smát a pak řekl „Nemohl jsem už spát tak jsem se šel projít." „Mám to stejně" po chvilce mi začala být zima. Draco si toho asi všimnul a zeptal se mě „Není ti zima" „Trochu" „Na tady máš mikinu" „Děkuju" Usmála jsem se na něho a cítila jsme že se začínám červenat, tak jsem si rychle oblékla jeho mikinu abych to nějak zakryla. „Chceš něco ukázat?" zeptal se mě Draco po chvilce trapného ticha. „Jasně" vzal mě za ruku a někam táhnul. „Už jsme tady" byly jsme na astronimické věži. „Sem chodím skoro každý ráno když nemůžu usnout" „Je tady krásně" odpověděla jsem mu. Po chvilce ticha se mě Draco nejistě zeptal „Máš kluka?" a začal se červenat. „Mm nemám" já se začala červenat taky. „Proč?" „Jen tak". Pak jsme si ještě povídaly.
„Draco už musím jít holky budou mít strach" „Jo jasně taky půjdu. Nechceš doprovodit?" „Jo klidně"

Když jsme došli k buclaté dámě zastavila jsem se a řekla „Bylo to moc fajn" „Jo to bylo" „Tak na snídani" „Ahoj" odpověděl a odešel já řekla buclaté dámě heslo a snažila jsem se proplížiz do pokoje. „Ahoj El" Sakra pomyslela jsem si „Ahoj Harry, tak já zase jdu".
Když jsem vešla do pokoje Herm na mě spustila „Kde jsi byla měla jsem o tebe strach?" „Šla jsem se projít" odpověděla jsem jí. „Koho máš mikinu?" zeptala se Ginny. Než jsem stihla odpovědět Nat zakřičela „Určitě Dracovu" „Jo ale nemusíš tak řvát, nechci aby to všichni věděli" dořekla jsem a v tom se otevřely dveře a v nich stál Harry. „Ahoj holky, asi jdu nevhod že?" „Ne to je dobrý" odpověděla Nat. „Um koho máš mikinu?" zeptal se Harry. „to je jed.." Ginny mě skočila do řeči „Dracovu" „Aha" odpověděl Harry a sklamaně odešel. „Ginny!!" zařvala jsem přes celý pokoj. „Viděly jste jak byl sklamanej když Ginny řekla že je Dracova?" řekla Herm.

__________________________
Tahle část je trochu kratší snad to nevadí❤️💕💞
Chtěli by jste abych o tomhle příběhu točila na tik toku?
Jo a přečtěte si příběhy od ballerkaa ❤️ ty příběhy jsou úžasný a myslím že by měly mít víc ⭐️

Princezna Nebelvíru🖤 [HP fan-fikce]Kde žijí příběhy. Začni objevovat