Ráno jsem se vzbudila ale nechtělo se mi vůbec stávat. „El. El. Elizabeth Nathalia Grangerová vstávat." „Nojo vždyť už vstávám." „Ale pohni sebou."
Oblékla jsem si černé džíny s vysokým pasem, bílé oversize tričko a vyrazila jsem na snídani.
„Dobré ráno." „Dobré" odpověděla mi mamka naštvaně. Sedla jsem si ke stolu a zašeptala na Herm „Pořád je naštvaná že odjíždím do Bradavic?"
„Já tě slyším Elizabeth. A ano jsem." „Proč?" „To nebudeme rozebírat. Nemluv a jes."„Holky pojďte ať stihnete vlak." volá na nás táta od auta. Vzala jsem si kufr, sovu a šla jsem. Obula jsem si moje oblíbené sneakersky a nastoupila jsem do auta.
Když jsme dorazili na nádraží King's Cross Herm vběhla do zdi mezi nástupištěm 9 a 10 „Teď ty Eliz." řekl táta a já se rozeběhla. Když jsem byla na nástupišti 9a3/4 rozloučila jsem se s rodiči a Herm mě vzala za ruku a táhla mě směrem k vlaku. Když jsme nastoupily šli jsme uličkou a já se dívala do kupé a uviděla jsem pohledného blonďáka, nemohla jsem z něho spustit oči. Když jsme dorazily k jednomu kupé Herm vlezla dovnitř a řekla „Ahoj kluci, tohle je Eliz moje sestra. Konečně nastupuje do Bradavic." „Ahoj." řekla jsem nejistě
„Tohle je Harry a Ron" „Ahoj" řekl Ron. Harry se na mě chvilku jenom díval a pak vykoktal „A-a-hoj". „El Draco z tebe nemohl spustit oči." Řekla mi Herm. „Kdo je Draco?" „Draco Malfoy je ze zmijozelu a .." Harry jí skočil do řeči „a je hrozně protivný." Takže ten blonďák byl Draco. Ponyslela jsem si.V polovině cesty se vlak zastavil zhasli světla a okna začala mrznout. Do kupé vlezl mozkomor a napadl Harryho. „Harry" zakřičela Herm. „EXPECTO PATRONUM" zakřičela jsem a mozkomor zmizel. „Jak to že umíte tak těžké kouzlo slečno Grangerová?" zeptal se mě profesor který dával Harrymu čokoládu. „Já jsem o něm četla v knížce.".
Profesor pak odešel. „Jsi v pořádku Harry?" „Jo dobrý" „El jak si vykouzlila patronovo zaklínadlo když ani nevíš jak se hůlka používá? A jsi mudla takže by to pro tebe mělo být ještě obtížnější." zeptala se mě Herm. „Já ani nevím. Četla jsem to v knížce a prostě jsem to zkusila." „Nechce někdo čokoládovou žabku?" zeptal se Ron a my s Herm jsme se rozesmály.Když jsme dorazily na místo vyšla jsem z vlaku a zezadu do mě někdo narazil otočila jsem se a stál tam ten blonďák „Promiň já nechtěl." „V pohodě" „Ty jsi tu nová? Jsem tě tady ještě neviděl." „Mm jo" „Já jsem Draco, Draco Malfoy." „Já jsem Elizabeth Grangerová můžeš mi říkat El." „Tebe znám, mluvil o tobě otec." „Co o mě říkal?" „Něco že jsi vyvolená nebo co. Nevím moc jsem ho neslyšel." „Já a vyvolená vždyť jsem obyčejná mudlovská holka." „Když myslíš. Uvidíme se na hradě." řekl a odešel. „El pojď kočár už čeká." „Vždyť už jdu" „Ještě nikdy jsem neviděla že by se Draco někomu omluvil." „Hmm" odpověděla jsem jí. „Doufám že budeš v Nebelvíru se mnou s Harrym a Ronem" pokračovala dá Herm. Já ji moc nevnímala protože jsem pořád přemýšlela nad tím co mi řekl Draco, takže moje odpověď byla zase jenom „Hmm" „El co je s tebou?" „Nic jsem v pohodě"
Když jsme přišli ke kočárům zeptala jsem se Herm „Co je to za zvířata?" „Co? Jaký zvířata?" „No přece ty co táhnou ten kočár?" „El nic ho netáhne jede sám je to kouzlo."
Najednou se ozvala dívka co už seděla v kočáře „To jsou Testrálové. Vidí je jen někdo." „Kdo to je?" Zeptal se Harry „To je Lenka stře.. Láskorádová" „Testráli vidí jen ten co byl svědkem něčí smrti. Já jsem viděla umírat maminku." „To je blbost. El neviděla nikoho umírat. Jsme spolu pořád a já nikoho umírat neviděla." řekla Herm.Další část🥳❤️❤️
Doufám že se vám část líbila a můžete mi napsat jak se vám líbí zatím tahle knížka❤️💕
Budu moc ráda když mi tady zanecháte ⭐️
ČTEŠ
Princezna Nebelvíru🖤 [HP fan-fikce]
Hayran KurguCo se stane když 13ti letá sestra Hermiony Grangerové nastoupí do Bradavic? Elizabeth je obyčejná mudlovská dívka. Teda alespoň si to myslela. Když nastoupí do Bradavic zjistí mnohem víc než jak kouzlit a mýchat lektvary. Upozornění: děj tohoto příb...