Když jsme došli na pokoj svalila jsem se do postele. „Kolik je hodin?" viletěla jsem z postele. „9:50. Proč?" „Za deset minut mám být na astromce" odpověděla jsem a začala šílet. Běžela jsem do koupelny kde jsem se trochu namalovala. A vyběhla jsem z pokoje. „Za hoďku jsem zpět." zavolala jsem na holky.
Když jsem šla chodbou někdo mě zastavil. Otočila jsem se a viděla vysokého hnědovlasého kluka. „Ahoj Cede" „Ahoj Eliz. Kam jdeš?" „Na astromku proč?" „No víš chtěl jsem s tebou mluvit. Jsem rád že jsem tě zachytl samotnou. Většinou se okolo tebe motají nějací kluci a nebo kamarádky." dořekl a usmál se „Cede promiň někdo na mě čeká. Promluvíme si jindy jo?" S Cedrikem už jsme byly dlouho kamarádi. Bylo vidět že ho to mrzí. „Čeká na tebe Malfoy že?" „Jo proč?" „Líbí se ti že?" „Jsme kamarádi" „Dobře" řekl smutně Ced a odešel. Bylo mi ho líto ale nemůžu za to že jsou do mě teď všichni zamilovaní. „10:05. Sakra už jsem tam měla být." Řekla jsem si sama pro sebe a rozběhla se.
„Ahoj Draco" volala jsem když jsem běžela do schodů. „Ahoj Princezno". Jak mi to řekl? Princezno! Vážně mi řekl Princezno. No nebudu to řešit (rači). No co kdybych s ním tu hru hrála? Bude sranda. „Ahoj Princi." Draco se zarazil a pak mu došlo proč jsem to řekla. „Tohle není hra El. Jsi moje princezna." „Ty snad čteš myšlenky?" „A ty budoucnost." řekli jsi oba pobaveně. „Draco co jsi mi chtěl říct?" „Jak víš že ti chci něco říct?" „Vím to." „Eli já tě miluju." Samozdřejmě že jsem věděla co mi chce ale doufala jsem že si to rozmyslí. Byla jsem z toho trochu zaskočená (i když jsem to věděla). „No.. Draco nevím co ti mám říct." „Třeba to že mě taky miluješ" „Draco ale já.. tě nemiluju. Mám tě ráda to jo seš fajn je s tebou sranda. Ale nemiluju tě." Řekla jsem smutně „Takže ke mě nic necítíš?" řekl Draco skoro s brekem. „Ano.. cítím ale není to tak silný jak tvoje city." „Nevadí. K tomu se dostanem." Řekl Draco a já se na něho usmála. „Jsi tak krásná El." „Děkuju" odpověděla jsem mu a objala ho. Chvilku jsme tam byly jenom tak v obětí a najednou mi Draco dal pusu do vlasů. Začervenala jsem se. Bylo mi s ním dobře.
Začala mě bolet hlava. „Draco musíme jít!" „Kam?" „Před velkou síň." „Proč?" „Cedrik a Blaise se perou." „Jak to v.. Aha." „A důvod proč se perou?" „Já" „Co?" „Já jsem ten důvod. Perou se kvůli mě. Pojď rychle musím je zastavit." Řekla jsem, vzala Draca za ruku a táhla jsem ho z astromky k velké síni.Když jsme tam došli bylo slyšet: „Digory, Digory, Digory.." od Mrzimoru a od Zmijozelu bylo slyšet: „Zabini, Zabini, Zabini..." pustila jsem Dracovu ruku a procpala jsem se kroužkem studentů kteří je pozorovali. „Ticho!" Zakřičela jsem když jsem byla ve vnitř kruhu. „Co tady u Merlina děláte?" „Blaise říkal že na tebe nemám." začal Cedrik „Cedrik říkal že ani nevíš kdo jsem." Chytla jsem je za uši a řekla „Chováte se jak malý kluci" a pustila jsem je „Takhle si moje srdce nezískáte. Měli by jste se nad sebou zamyslet." Řekla jsem naštvaně. „A vy ostatní ste je měli zastavit." Zaječela jsem na studenty v kroužku. „El já ti to vysvětlím." Řekl Ced s Blaisem zároveň. „Nechci vysvětlení viděla jsem dost." Řekla jsem naštvaně a odešla z kroužku. Pak tam vešel Draco „Blaisi s tebou si to vyřeším a vy ostatní vypadněte."
„Zmijozelu a Mrzimoru odebírám 10 bodů" řekl Snape který zrovna přišel. „Slečno Grangerová." zavolal na mě. „Ano pane profesore?" „Nebelvír dostává 5 bodů za to že jste to vyřešila. Až budete větší bude z vás dobrá Prefektka." „Děkuji pane profesore." odpověděla jsem s úsměvem a zdálo se mi že se na mě taky usmál. „Draco moc jsem si to užila ale už musím jít." řekla jsem blonďáčkovi když vyšel z kroužku který se už rozpadal. „Já taky Princezno." „Neříkej mi tak." „Dobře" „Ahoj" „Ahoj.... Princezno" dořekl když už jsem byla skoro pryč. „Draco!".„Holky nevěříte co se stalo." Zakřičela jsem když jsem vběhla do pokoje. „Co?" „Draco mě řekl že mě miluje." „Vážně" „Jo" „Jo a ještě se Cedrik porval s Blaisem." „Jako Blaise Zabini?" „Jo" „Proč?" „Kvůli mě" „A co jsi udělala?" „Zastavila jsem je a dostala pro Nebelvír 5 bodů od Snapa." „Super". Povídaly jsme si dál.
ČTEŠ
Princezna Nebelvíru🖤 [HP fan-fikce]
FanfictionCo se stane když 13ti letá sestra Hermiony Grangerové nastoupí do Bradavic? Elizabeth je obyčejná mudlovská dívka. Teda alespoň si to myslela. Když nastoupí do Bradavic zjistí mnohem víc než jak kouzlit a mýchat lektvary. Upozornění: děj tohoto příb...