Jenom na začátek bych vám chtěla vysvětlit novou věc kterou budu dávat do příběhů.
************= delší časový přeskok.Těch pár dní uběhlo jako voda a už byl štědrý den. S Herm jsme si na sebe vzali stejné červené šaty které byly dlouhé nad kolena. Trochu jsme se namalovaly a šly dolů k večeři. „Teda holky vám to ale sluší" „Díky tati" řekly jsme naráz a začali se smát.
Když byla večeře nachystaná sedli jsme si ke stolu a začali jíst. Rodiče nám vyprávěli příhody z ordinace a my jsme zase povídali o Bradavicích. „Eliz psala nám tvoje matka" řekl mi otec. „A co psala?" „Jestli by jsi nechtěla zítra dojet" „A na jak dlouho?" „Na tři dny" „Um.. tak jo. Teda jestli vám to nebude vadit" "Ne
nevadí" „Děkuju".
Když jsme dojedli sedli jsme si k televizi a dívali se na vánoční filmy a pohádky. U toho jsme hráli stolní hry.
Ten večer jsem si užila. Konečně jsem zase dělala něco s rodinou.
„Holky už je hodně hodin měly by jste jít spát" „Dobře." „Dobrou".„El není ti smutno po Malfoyovi?" Zeptala se mě Herm když jsme byly v posteli. „Zítra ho uvidím takže ani ne" usmála jsem se a dál si četla moji oblíbenou knížku. „Jak to že ho zítra uvidíš?" „No pojedu za matkou" „Ona bydlí na Manoru?" „Ano. Zatím ano" „Zatím?" „No její dům vyhořel takže si teď na proti Manoru staví svoje sídlo." „Sídlo? Jak bude velký?" „O trochu menší než Manor" „A jak vypadá Manor?" „Víš jak má Betty velký dům?" Betty byla naše kamarádka z bývalé školy. „No vím" „Tak Manor je dvakrát tak větší" Betty bydlela ve velké vile na kraji města. „Aha. Tak to budeš mít velkej luxus" „Proč já?" „No... jednou to sídlo zdědíš" „Aha" „Plus ještě budeš paní na Malfoy Manoru" „Hermiono je mi 13 a s Dracem chodím. Nevdávám se" „Ale jednou budeš" „Herm buť té lásky a nech mě si dočíst tu knížku" „No jo promiň".
Četla jsem si tak hodinu a pak jsem usla.Ráno jsem se probudila a Herm už si zase četla knížku OPČM. „Dobré ráno Herm" „Dobré. Už máš hotovou tu esej do Bylinkářdtví?" „Herm musíš ně tím otravovat už po ránu?!" zeptala jsem se naštvaně. „Promiň. A máš ji teda nebo ne?" „Nemám ji hotouvou celou. Ještě mi kousek chybí". Odpověděla jsem jí a šla se obléct. Vzala jsem si velké šedé tepláky a Dracovu mikinu kterou mám už od začátku roku. Vždy když mu ji chci vrátit tak mi ji zase dá.
„Dobré ráno" pozdravila jsem rodiče když jsem došla dolů. Dala jsem si čokoládovou ovesnou kaši a pomerančový juice. „El nezapomeň že dneska jedeš k matce tak si běž zbalit." „Dobře mami". Šla jsem si zbalit. Vzala jsem si sportovní tašku a dala si tam potřebné věci. Zbalila jsem si i své černé šaty. Moje oblíbená knížka samozdřejmě nesměla chybět.
Najednou mi na okno někdo zaťukal. Podívala jsem se a viděla matčinu sovu. Vzala jsem si od ní dopis a začala číst.Drahá Elizabeth,
Vem si s sebou nějaké šaty a jedny si dej na sebe.
Sraz v 13:00 na ulici za rohem. Budu tam na tebe čekat.
S pozdravem tvá matka Natalia„Tak společenské šaty jo?" „Hermiono!" Zakřičela jsem na ni protože jsem se jí hrozně lekla. „Promiň. Kdy odjedeš?" „V jednu" „To je za ani ne za půl hodiny tak si pohni" „Neboj". Když jsem měla zabaleno oblékla jsem si na sebe červené plesové šaty a šla jsem se rozloučit s rodiči a s Herm.
„Ahoj. Dávej na sebe pozor" „Ano mami". Rozločila jsem se a vydala se na ulici kde na mě měla čekat matka.
„Ahoj Eli" „Ahoj matko" pozdravila jsem a objala ji.
„Jsi připravená?" „Asi.." nestihla jsem doříct větu a matka nás obě přemístila k Malfoy Manoru.
„Po prvé je někdy lidem špatně" „To se ani nedivím". U brnány už na nás čekal Draco s Narcissou. „Eliz" zakřičel Draco když mě uviděl a rozběhl se ke mě. „Ahoj Draco" řekl jsem mu v objetí. „Tak moc jsi mi chyběla" „Ty mě taky" řekla jsem a dal mi pusu do vlasů. Moje matka se na něho vražedně podívala a pak se zase otočila na Narcissu.
Když se ode mě odtáhl rozešli jsem se společně za našemi matkami.
ČTEŠ
Princezna Nebelvíru🖤 [HP fan-fikce]
FanfictionCo se stane když 13ti letá sestra Hermiony Grangerové nastoupí do Bradavic? Elizabeth je obyčejná mudlovská dívka. Teda alespoň si to myslela. Když nastoupí do Bradavic zjistí mnohem víc než jak kouzlit a mýchat lektvary. Upozornění: děj tohoto příb...