12.Ples

200 11 2
                                    

Ráno jsem se probudila jako poslední. Holky už tady nebyly tak jsem vyletěla z postele s tím že jsem zaspala a že mě Snape zabije. Běžela jsem do koupelny kde jsem si udělala hygienu. Pak jsem vběhla zpátky do pokoje tam jsem se převlékla, vzala tažku a běžela do společenky. „Dobré ráno El" řekly holky naráz. „Ginny" řekla jsem vesele protože jsem Ginny týden neviděla. Nebylo jí dobře tak byla na ošetřovně a nechtěli nás k ní pustit. „Eliz" řekla Ginny a rozeběhla se ke mě aby mě mohla obejmout. „Už tě Draco pozval na ples?" „Ne ještě ne" „A někdo jinej ano?" „Jo skoro všichni.".
„Tak co princezno nepůjdeš se mnou?" Zeptal se už asi po desátý Fred. „Frede už jsem ti řekla že se rozmyslím a dám všem vědět zítra." „Všem?! Kdo tě všechno pozval?" „Cedrik, Seamus, Harry, Ron, Dean, Blaise, John, Jacob, Nevill, ty, George, Theodor, Lee a spoustu dalších." „Aha. Ale ten tvůj Malfoy tě nepozval." „Frede za prvé není to můj Malfoy a za druhé ne nepozval. A co je to do toho?!" „Takže mám šanci?" zeptal se Ron který stál celou dobu za mnou. „Nevím" „Takže jo" „Řekla jsem že nevím" „Dobře budu se zítra těšit" „Ronalde Weasley nech toho !" „Dobře zítra u velké síně" řekl a já už to nevydržela tak jsem vytáhla hůlku a dala mu ji pod krk. „Teď už šanci nemáš žádnou Weasley." „Dobře. Dobře nechám toho ale dej tu hůlku dolů." Hůlku jsem dala dolů, rukou jsem ukázal na holky ať se zvednou a jdou za mnou a všichni jsme vyšli z koleje se mnou v čele. „Princeznička se asi blbě vyspinkala." slyšela jsem za sebou „Já tě slyšela Georgi" ani jsem se neotočila, okřikla jsem ho a pak zahla za roh.

Když jsme dorazili před velkou síň všichni se na mě dívali když jsem jako první z naší party vešla dovnitř. Sedla jsem si na své místo a začala jíst můj oblíbený croasant. „Hej Grangerová máš tu dopis." Řekl mi Seamus. Já jsem se náhlá jeho směrem „Ještě jednou mě oslovíš příjmením." Sykla jsem po něm potichu a vytrhla mu dopis z ruky.

Milá El,
Dneska po obědě na astromce.
Dojdi včas.
Z.P.

„Kdo je Z.P.?" zeptala jsem se. „Nevím." dostala jsem odpověď od Herm.
„ Nerada vás ruším od přemýšlení ale musíme jít na hodinu." Řekla Nathal po chvilce.
„Ehm ehm. Dobré ráno všem. Zítra jak víte se bude konat vánoční ples. Všichni máte zítra volno aby jste se mohli připravit. Krásný zbytek dne" dořekl Brumbál svůj proslov a my se zvedli a odešli.

„Dobrý den" řekl Snape když nám začala první hodina. „Dneska vám něco povím o doušku živé smrti".
Dál jsem ho nevnímala přemýšlela jsem kdo je Z.P., jak je to mezi mnou a Dracem, jak řeknu rodičům že vím že nejsem jejich dcera atd..
„Slečno Grangerová řekněte mi něco o doušku živé smrti." „No.. je to nejsilnělší uspávací lektvar." „Skoro správně". Zase jsem ho nevnímala dívala jsem se na Draca.

Když profesor oznámil konec hodiny vzala jsem si věci a šla na další hodinu. „Co máme teď?" „OPČM" odpověděla Herm. „Aha".


Už bylo po obědě a my s holkama jsme byly ve společence. „Můžeme si přisednout dámy?" řekli dvojčata. „Jasně" odpověděla jim s úsměvem Nathal. „Jak se máte dámy?" „Georgi neříkej nám tak." „Omlouvám se princezno" „Georgi!" „Nechte mého bratra princezno." „Frede!" Křikla teď Hermiona. „U Merlina!" Vykřikla jsem najednou. „Co je Eliz" „Já jsem měla být na astromce" dořekla jsem a rozběhla se do pokoje.
Na sebe jsem si dala černé legíny a velkou fialovou mikinu. Nanesla jsem si  řasenku a lesk na rty. Rozčesala jsem si své dlouhé vlasy a nechala jsem je rozpuštěné.

„Ahoj.." zakřičela jsem když jsem probíhala společenkou. „Od kdy má tak dlouhé vlasy?" Slyšela jsem za sebou George. Jenom jsem se nad tím usmála a běžela dál.
Probíhala jsem okolo studentů a v tom mě někdo prudce chytil za ruku a já jsem málem spadla. „Ahoj El" „Ahoj Cede. Baví tě hodně zastavovat lidi? Co potřebuješ?" „Chtěl bych ti něco říct" „Cede ty vždycky příjdeš když někam spěchám" „Ah.. od kdy máš tak dlouhé vlasy?" „Řekla bych že od té doby co mi tak narostly." řekla jsem pobaveně. „Jo.. jasně" řekl s úsměvem Ced.
„Tak ahoj." Řekla jsem a rozběhla se na astromku. Ten kluk si vždycky vybere nejlepší čas. Pomyslela jsem si.

Princezna Nebelvíru🖤 [HP fan-fikce]Kde žijí příběhy. Začni objevovat