3.Rozřazování do koleje

365 15 6
                                    

Když jsme byly ve velké síni Herm, Harry a Ron si šly sednouta a já jsem šla dopředu mezi první ročník. Všimla jsem si že tu stojí ještě jedna holka která určitě nejde do prvního ročníku.
Postupně profesorka McGonagallová vyvolávala jména když zavolala jméno  Nathalia Loenová sešla si na stoličku ta holka. „NEBELVÍR" zavolal moudrý klobouk.
„Elizabeth Grangerová" zavolala profesorka a já vyšla. Sešla jsem si na stoličku a moudrý klobouk řekl „Hmm to bude těžké jsi talentovaná asi po rodičích. Moc chytrá." Pak chvíly bylo ticho a klobou zvolal „MRZIMOR" docela mě to zklamalo. Když jsem se chtěla zvednout moudrý klobouk řekl „počkej.." „ZMIJOZEL" „ještě počkej.." „NEBELVÍR" já se zvedla a šla k nebelvírskému stolu.
Když jsem se posadila zetala jsem se „Jak můžu být talentovaná a jak to můžu mít po rodičích?! Co to bylo Herm?" „Nevím. Teď se tím netrap El pojď se najíst."

Když jsme dojedli prefekti nás odvedli do našich kolejí.
Na pokoji jsem byla s Herm,Ginny a Nat.
„Ahoj já jsem Nathalia Loenová" „Ahoj já jsem Elizabeth Grangerová" „Já jsem Hermiona Grangerová" „A já jsem Ginny Weasleyová"
„Ty seš tady nová Nat?" „Ano jdu do třetího ročníku" „Já taky" odpověděla jsem. Celý večer jsme si povídaly a pak jsme usly.

Ráno jsem se probudila jako první oblékla jsem si černý legíny, bílý tílko a pastelově fialovou oversize mikinu.
Pak jsem šla do koupelny si udělat higienu a namalovala jsem se. Ne moc dala jsem si jenom korektor na kruhy pod očima, řasenku a třpitivý stíny. Když jsem vyšla z koupelny holky už byly vzhůru.

Když jsme došly do velké síně dívala jsem se k zmijozelskému stolu a hledala jsem pohledného blonďáka.
Když jsem ho našla podíval se na mě a umál se já jsem mu úsměv oplatila a šla jsem si sednout. Na snídani jsem si dala croasan s marmeládou a džus.
Pak jsme se s holkama šli převlíct do hábitů a šly na hodinu. Měli jsme lektvary. Moc mě to nebavilo.

Když hodina skončila šla jsem do pokoje. V půlce cesty jsem do někoho narazila. Podívala jsem se nahoru a uviděla jsem pohledného blonďáka.
„P-p-romiň" vykoktala jsem ze sebe. „V pohodě mám dávat pozor na cestu" řekl pobaveně „Ne to já jsem měla dávat pozor na cestu, jsem hrozný nemehlo" „To určitě nejsi. Slyšel jsem že jsi vykouzlila patronovo zaklínadlo" „Mm jo vykouzlila ale to byla náhoda" „Já na náhody nevěřím". „Ty Eliz nechtěla by jsi doučovat?" zeptal se stydlivě. Já nevěděla co říct slíbila jsem Herm že mě bude doučovat ona. Tak jediný co jsem řekla bylo „No promiň už musím jít." „Ale popřemýšlej o tom" „Určitě. Tak ahoj" „Ahoj" usmál se na mě a odešel. Já jsem tam stála jak zkamenělá pak za mnou přiběhla Herm „Eliz pojď" „Nojo už jdu"

Když už jsme šly s holkama na obět potkaly jsme Draca „Ahoj Eli" „Ahoj Draco". „El od kdy se bavíš s Malfoyem?" řekla Ginny „Já se s ním nebavím jenom se pozdravíme." „Já jsem to včera viděla. Byla jsi celá červená" řekla Nat. „Nojo bylo mi trochu trapně" „Proč?" „Protože jsem přemýšlela hleděla jsem do země a narazila do něho." „Ty jseš nemohlo El." zasmála se Herm. Když jsme došli do velké síně sedla jsem si naproti Harrymu „Čau holky" pozdravil nás Harry „Ahoj" odpověděli jsme všechny čtyři naráz a začaly se smát. Ron nás nepozdravil protože měl plnou pusu kuřete. „Eliz Draco se na tebe pořád dívá." „To je náhoda" odpověděla jsem Nat.

Když jsme večer došly na pokoj převlékly jsme se a lehly si. „Holky kdo se vám líbí?" zeptala se Herm
„Harry" řekla po chvilce Ginny. „Harry?" řekli jsme naráz. „Jo a tobě El?" „Tak to víme všechny" řekla Herm a naráz zařvaly tak že to snad bylo slyšet až ve společence „DRACOO" „Vy jste blbý. Nelíbí se mi je sice moc fajn.." Herm mě přerušila „Ale ty se líbíš jemu. Pořád se na tebe dívá, jenom na tebe je hodnej, a u tebe mu nevadí že jsi mudla." „Nelíbím a konec"

________________________
Další část doufám že se líbí❤️💕

Princezna Nebelvíru🖤 [HP fan-fikce]Kde žijí příběhy. Začni objevovat