Bölüm 1✨

97 29 2
                                    

"Salak mısın Cemile?" Baran'ın konuyu dağıtmasına izin vererek kahkahalara boğuldum.
" yağmur'u da kendine benzettin ya Baran daha ne diyeyim?" Dedi seren gülerek.
"Abi amma çok konuştunuz salın da şurada uyuyayım" tabii ki bunu diyen Can'dı. Gülerek Can'a kulaklıklarını attım. Hemen kulaklığını kulağına takarak uykuya daldı.
"Yağmur günah mı işledin sevap mı işledin belli değil." Dedi Nazlı gülerek.
Şirin bir hale bürünerek "ama zaten sınavda yanıma oturacak ve benden ful bakacak" dediğimde güldük.

"Kanka seninki yine sızmış yalnız" dedi Nazlı tekrardan. Baran'a baktım ve güldüm. "Uyusun be dün gece ful Fizikçi ile Pubg oynamış." Dediğimde Mert içtiği suyu Baran'ın üstüne püskürttü.

Baran doğal olarak yetinden sıçradığında hepimiz sus pus onu izlerken Baran " serinledim lan" demesiyle kahkahalara boğulduk.

Yarın geometri sınavımız vardı ama bizim ajan fizikçi bize soruları getirecekti.

"Kanka fizikçi çok iyi iş çıkarıyor bu aralar" diye avazı çıktığı kadar bağıran Mine'ye diktik gözlerimizi. "LAN KULAĞIM GİTTİ MİNEĞĞĞ" diye daha beter bir şekilde bağırdı Mert. Kulağımızın net içine etmişti.

"Abi bu ne tantana? Salın uyuyacağım" dedi Can. Mert Can'a 'bunu sen istedin pikaçu' der bir şekilde Seren'e başıyla komut verdi ve seren hızlı bir şekilde telefonundan /APAÇİ/

Açmasıyla hopörlere bağladı ve ne olduysa o an oldu.

Bir an Baran'ın olduğu tarafa doğru savruldum ve baran'a komut vererek sürübe sürüne kapıya doğru ilerledik.

Sonunda kargaşa bitmişti fakat saat 23:50 olmuştu.

Sakince koltuklarda otururken Baran'ın telefonuna bir bildirim geldi. Hızlıca telefonunu aldı ve yüksek sesle "FİZİKÇİ OKEYLEMİŞŞ" dediğinde Seren /APAÇİ/ şarkısını tekrardan açtı ve devam ettiler kopmaya.

Fizikçinin attığı cevapları ezberlerken saat 02:50 olmuştu. Yorgun bir halde dağıldık ve eve girdiğim gibi hemen uykuya daldım.

::::::::
Selamlar! Tekrardan ben. Artık buralardayım gençlerr. Gelecek geçmişim'i dün bitirdim. :(. Okumadıysanız okuyunn🦋

Korku TüneliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin